مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

موس های گیمینگ MSI GM70/60 برای یک حمله تمام عیار

ad143e1ab02788243582239b472ff12f XL

کمپانی تایوانی MSI، سازنده انواع سخت افزار و تجهیزات جانبی، به تازگی سری جدید ماوس های گیمینگ خود را رونمایی کرده است. تجهیزات جانبی گیمینگ، همانند دیگر سخت افزارها در لذت بردن از یک گیم پلی صاف و با کیفیت موثر هستند. این محصولات با عناوین MSI GM70 و GM60 راهی بازار خواهند شد. MSI GM70 را می توان یک ماوس Fully Customizable دانست. این محصول به سنسور اپتیکال Avago PMW3360 مجهز گشته و این محصول را می توان در وضعیت های سیمی و بدون سیم مورد استفاده قرار داد. شایان ذکر است که GM60 فاقد این ویژگی است. برادر کوچکتر نیز با استفاده از سنسور Avago PMW3330 می تواند با استفاده از سوئیچ فیزیکی یا نرم افزاری DPI حساسیت دلخواه را در اختیار گیمرها قرار دهد.

هر دو محصول به 8 کلید قابل برنامه ریزی مجهز هستند و نرم افزار اختصاصی MSI Gaming Center نیز برای این منظور در کنار آنها خواهد بود. یک چرخ اسکرول Encoder ALPS در این خانواده مورد بهره برداری قرار گرفته است که به ادعای MSI از برترین متریال ها تولید شده است. و اما میکروسوئیچ های اصلی نیز از نوع OMRON هستند که طول عمر آنها 50 میلیون کلیک عنوان شده است. MSI GM70 و GM60 در ماه جولای راهی بازار خواهند شد. هر دو ماوس به متریال های ضد عرق دست مجهز هستند که می تواند زمان انجام بازی را افزایش دهد. GM70 با دقت حداکثر 18000 DPI و زمان پاسخ به فرکانس 0.33 میلی ثانیه در حالت سیم دار و 1 میلی ثانیه در حالت بدون سیم معرفی می گردد. فناوری اختصاصی RGB Mystic Light در سری محصولات GM نیز گنجانده شده است.

ماوس زیبای GM60 نیز با زمان پاسخ به فرکانس 0.33 میلی ثانیه، می تواند حداکثر دقت 10800 DPI را برای شما فراهم سازد. حداقل رزولوشن قابل تنظیم برای این مدل نیز 1000 DPI است. و اما یکی از ویژگی های مهم در MSI GM70 و GM60 را می توان در شخصی سازی بدنه دانست. کیت همراه هر دو ماوس دارای قطعاتی از بدنه است؛ این قطعات به صورت ماژولار در اطراف نصب شده و می توان به دلخواه و با توجه به ابعاد دست، بهترین قطعات را بر روی آن تعبیه کرد. هر دو محصول دست کم از نظر ظاهری بسیار  نزدیک به یکدیگر هستند؛ تفاوت در سنسورها، میزان دقت و استفاده در حالت سیم دار و بدون سیم، تنها تفاوت های آنها است.

منبع: سخت افزارمگ