مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کمپانی Biostar از نسل تازه مادربرد مختص استخراج ارزهای دیجیتالی خود رونمایی کرد

1498676717 screen shot 2017 06 28 at 12.03.53 pm story

گرچه هنوز بازار ارزهای رمزپایه (cryptocurrency) چون بیت کوین آن چنان گسترده نشده، اما میزان علاقه مندی به این پول های دیجیتالی و ابزارهای استخراج آن با سرعت چشمگیری در حال افزایش است. بنابراین بازار بیش از گذشته به سمت توسعه و تولید سخت افزارهای مرتبط با استخراج و تبادل این پول های دیجیتالی پیش می رود.

کمپانی Biostar به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه به تازگی از نسل جدید مادربردهای خود مختص «استخراج ارزهای رمزپایه» (mining cryptocurrency) رونمایی کرده است. به جهت اهمیت بسیار زیاد قدرت گرافیکی نسبت به قدرت پردازشی در استخراج بیت کوین و نمونه های مشابه آن، مادربرد مذکور قابلیت پشتیبانی همزمان از ۱۲ کارت گرافیک را دارا است.

برد مذکور «TB250-BTC PRO» نام دارد و بزرگترین رقیب آن در بازار تنها می تواند از ۸ کارت گرافیک همزمان پشتیبانی کند. بهره مندی از این قدرت پردازش گرافیکی می تواند هزینه های استخراج را برای افراد فعال در زمینه استخراج تا حد قابل توجهی کاهش دهد، چرا که کاربر را از پرداخت هزینه اضافی برای خرید پردازنده، حافظه رم و فضای ذخیره سازی SSD بیشتر بی نیاز می کند.

محصول جدید Biostar با قیمت معقول ۱۳۰ دلاری روانه بازار خواهد شد، گرچه هنوز تاریخ این عرضه و بازارهای میزبان آن به طور رسمی اعلام نشده است.

منبع: دیجیاتو