مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

در iOS 11 می‌توانید روی اسکرین‌شات‌های گرفته شده توضیحات بنویسید

62b9c0a1 ffba 432b 99dc c5a29571e00e

iOS 11 که جدیدترین بروزرسانی سیستم عاملی ارایه شده توسط اپل است راهکاری جدید و بسیار قدرتمند را برای اسکرین شات گرفتن از صفحه نمایش دستگاه‌های تولیدی این شرکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران می‌توانند برای اولین بار روی اسکرین شات های خود توضیح بنویسند.

روش اسکرین شات گرفتن در iOS11 مشابه سایر نسخه‌های عرضه شده از این سیستم عامل موبایلی است یعنی کافی است که کاربران به صورت همزمان دکمه پاور و دکمه هوم دستگاه خود را فشار دهند تا از نمایشگر خود عکس بگیرند. اما تفاوت اینجاست که در iOS 11 بلافاصله پس از ثبت اسکرین شات یک تصویر کوچک در گوشه پایین سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود که شما می‌توانید با ضربه زدن روی آن تصویر اسکرین شات گرفته شده را مشاهده کنید.

وقتی اسکرین شات گرفته شده را باز می کنید در حقیقت صفحه‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد که امکان ویرایش اسکرین شات را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر از عکسی که گرفته‌اید راضی هستید و به نظرتان نیازی به ویرایش ندارد می‌تواند همان ابتدا روی گزینه Done در گوشه سمت چپ بالای تصویر ضربه بزنید تا اسکرین شات در آلبوم تصاویرتان ذخیره شود، یا اینکه به کلی آن را پاک کنید.

اما گزینه‌های متنوع دیگری نیز در اختیار دارید. اکنون شما می‌توانید به راحتی اسکرین شات خود را کراپ کنید، و با استفاده از مارکر، خودکار یا مداد و در 6 رنگ مختلف روی آن توضیح بنویسید. هم چنین امکان اضافه کردن پیکان‌، حباب و امضا نیز به راحتی فراهم شده است. یک ذره بین نیز به شما امکان می‌دهد تا روی بخش خاصی از تصویر تاکید کنید. رابط کاربری این بخش نیز بسیار قدرتمند و سریع است.

منبع: تک شات