مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت پس از ماه‌ها بیلد 15048 از ویندوز 10 را در اختیار کاربران حلقه کند قرار داد

Win10 SysReq2

هفته پیش بود که مایکروسافت بیلد 15048 از ویندوز 10 را همراه با چند ویژگی جدید و همچنین رفع تعداد زیادی از باگ‌ها و مشکلات، در اختیار کاربران حلقه سریع از برنامه Windows Insiderr قرار داد. اما این کمپانی امروز اعلام کرد که این بیلد آزمایشی از امروز در اختیار کاربران عضو حلقه کند نیز قرار گرفته است تا از این پس تعداد بیشتری از کاربران به قابلیت‌های جدید آن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت معمولاً هنگامی بیلدهای آزمایشی را در اختیار کاربران حلقه کند قرار می‌دهد که باگ‌ها و مشکلات موجود در آن بیلد رفع شده باشد و شاهد یک عملکرد پایا در آن باشیم. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که کار مایکروسافت بر روی به‌روز رسانی Creators Update ادامه دارد و این بیلد با ضریب اطمینان بالایی می‌تواند بر روی سیستم‌های مختلف نصب شود.

بیلد 15048 اولین نسخه از ویندوز 10 است که در سال 2017 در اختیار کاربران عضو حلقه کند قرار می‌گیرد. مایکروسافت پیش از این در ماه دسامبر سال 2016، بیلد 14986 را در دسترس این کاربران قرار داده بود. با توجه به اینکه از انتشار آخرین نسخه از ویندوز 10 برای کاربران عضو حلقه کند زمان زیادی می‌گذرد، به نظر می‌رسد این دسته از کاربران با دریافت بیلد 15048، باید منتظر مشاهده تغییرات عمده‌ای باشند.

ایجاد تغییرات ظاهری در دستیار هوشمند کورتانا، بهبود عملکرد Windows Defender و اضافه شدن یک آیکون اختصاصی از آن در نوار وظیفه و امکان دنبال کردن فعالیت‌های نیمه تمام در دستیار کورتانا در دیگر دستگاه‌ها، از جمله مهمترین تغییراتی است که مایکروسافت در بیلد 15048 در اختیار کاربران قرار داده است.

منبع: شهرسخت افزار