مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل تمایل خود به تولید برنامه های تلویزیونی اورجینال را تایید کرد

fa888b61 93f5 4a67 b76b 3a33e3485bdd

 

حدود یک ماه پیش، شایعه شد که اپل احتمالا مشغول آماده ساختن خود برای ورود به حوزه تولید برنامه های تلویزیونی اورجینال است. حال خبردار شده ایم که تیم کوک مدیرعامل اپل طی مراسم ارائه گزارش مالی اخیر این شرکت اعلام کرده که این شرکت قصد دارد وارد حوزه تولید محتوای تلویزیونی اورجینال شود.
تیم کوک در این مراسم به ارائه جزییات بیشتری نپرداخت. اما از سخنان اون اینطور برداشت می شود که اپل به حوزه محتوای اورجینال تلویزیونی علاقمند است و در حال بررسی چگونگی ورود به آن است. از تیم کوک به این شکل نقل قول شده:

در زمینه محتوای اورجینال، کمی تجربه در اپل موزیک داریم و به زودی آن را عرضه می کنیم. از این پروژه چیزهای زیادی یاد گرفتیم و از این تجربیات استفاده خواهیم کرد.

این خبر را هنگامی که کنار شایعاتی که اخیرأ در این باره شنیده ایم قرار بدیم، چندان غافلگیر کننده نخواهد بود، چرا که پیش از این شنیده بودیم این شرکت حتی فیلمبرداری یک برنامه تلویزیون را آغاز کرده است. همچنین بد نیست بدانید که اپل حق پخش برنامه Carpool Karaoke کعه توسط مجری معروف جیمز کوردون تهیه می شود را نیز خریداری کرده است. این برنامه هرچند اورجینال نیست و اپل به عنوان خالق آن به شمار نمی رود، اما به هر حال تحت عنوان اپل قرار گرفته است.
هنوز نمی دانیم که اپل قصد دارد طی سال جاری چه دستاوردهایی را در زمینه محتوای اورجینال عرضه کند، اما خبرهای مرتبط با آن را با دقت دنبال خواهیم کرد.