مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آفیس موبایل برای ویندوز 10 با قابلیت های جدید برای Excel و OneNote بروزرسانی شد

6323dc82 a4eb 412d 9fa7 01a0a6c0b9ba

آن دسته از کاربرانی که در برنامه Insider Slow عضو هستند خوشحال خواهند شد که بدانند مایکروسافت بروزرسانی های جدیدی برای آفیس موبایل برای دستگاه های ویندوز 10 موبایل منتشر کرده است.

دو اپلیکیشن اکسل و وان نوت که جزو آفیس موبایل هستند بهبودها و قابلیت های جدیدی دریافت کرده اند. البته به یاد داشته باشید که آپدیت دسامبر در حال حاضر برای اعضای Insider Slow عرضه شده است.

بروزرسانی جدید اپلیکیشن اکسل موبایل اکنون به کاربران امکان می دهد تا بتوانند با فشار دادن دکمه قلم Surface خود از ابزار Lasso Select به صورت مستقیم و بدون نیاز به طی کردن سایر مراحل استفاده کنند. آخرین نسخه از اکسل موبایل هم چنین به کاربران امکان می دهد تا حین کار کردن در این اپلیکیشن، اجسام را به راحتی انتخاب و جا به جا کنند. با توجه به اینکه مایکروسافت از کنترل های فرم و Scenario Manager استفاده می کند، کاربران اکنون می توانند فایل های بیشتری را با اکسل باز کنند.

در بروزرسانی جدید وان نوت، کاربران اکنون می توانند چندین حساب مایکروسافت را به این اپلیکیشن اضافه کنند. اکنون اضافه کردن تمامی نوت بوک های مورد علاقه کاربر به وان نوت بسیار ساده شده است حتی اگر نوت بوک ها با استفاده از حساب های مختلف مایکروسافت ایجاد شده باشند.

وان نوت اکنون دارای قابلیتی به نام Undo است به این ترتیب زمانی که کاربر حین نوشتن متن، تغییر نظر دهد می تواند با استفاده از این قابلیت به سرعت متن خود را تغییر دهد.

آن دسته از کاربرانی که عضو برنامه Insider Slow هستند از امروز می توانند قابلیت های جدید آفیس موبایل را روی تبلت یا گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 خود تجربه کنند.

منبع: تک شات