مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جزئیات ویژگی خرید درون برنامه ای بازی Gears of War 4 اعلام شد

Gears Of War 4

بازی موردانتظار Gears of War 4 به مانند بسیاری از بازی‌های ویدیویی که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند، از ویژگی پرداخت درون-برنامه‌ای در بخش چندنفره بهره می‌برد. حال استودیو کوالیشن از نحوه کار و آیتم‌های این ویژگی گفته است.

بازی Gears of War 4 به عنوان پنجمین بازی سری Gears of War در کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد. این بازی که محصول استودیو کوالیشن است مجموعه استودیوهای مایکروسافت آن را منتشر می‌کند، روایت‌گر مقابله فرزند مارکوس فینیکس یعنی جی‌دی فینیکس (لیام مک‌اینتایر)، دلمونت والکر (یوجین برد) و کایت دیاز (لورا بیلی) با تهدید جدیدی که بقای بشریت را به مخاطره می‌اندازد، در ۲۵ سال پس از اتفاقات Gears of War 3 است. Gears of War 4 علاوه بر بخش تک‌نفره دارای بخش چندنفره با پشتیبانی از ویژگی پرداخت درون-برنامه‌ای است. استودیو کوالیشن با پستی در وبلاگ «چرخ‌دنده‌های جنگ» به معرفی جنبه‌ها و ابعاد مختلف این ویژگی پرداخته است.

در ابتدای امر استودیو کوالیشن به این نکته اشاره می‌کند در بخش چندنفره Gears of War 4 کارت‌های مختلفی ارائه می‌شود که در صورت بدست آوردن آن‌ها آیتم‌ها، توانایی‌هایی در حالت Horde و مواردی برای شخصی‌سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، کارتی به نام Bounty نیز در بازی Gears of War 4 وجود دارد که وظیفه‌ای را به شما محول می‌کند که در صورت انجام جایزه ویژه‌ای دریافت خواهید کرد. اما استودیو کوالیشن با شعار «اهمیت بالای حفظ تعادل در نبردها»، هیچ کارتی که در گیم‌پلی تاثیرگذار است را ارائه نخواهد کرد. برطبق بیانیه رسمی استودیو کوالیشن دسته‌های کارت‌ بازی Gears of War 4 که دامنه Common تا Legendary را در برمی‌گیرند، به شرح زیر هستند:

  • شخصیت‌ها: شخصیت قابل استفاده در حالت‌های Horde یا Versus. این نوع از کارت‌های شامل شخصیت‌های جدید قابل استفاده در میدان نبرد ه و نسخه‌های شخصی‌سازی شده از شخصیت‌های Gears of War 4 هستند.
  • پوسته‌های سلاح: با شخصی‌سازی سلاح‌ها خود را از دیگران متمایز کنید. با خرید هر کارت پوسته سلاح، پوسته‌ای برای یک سلاح خاص در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای اولین بار در سری Gears of War، می‌توانید Power Weapon که پس از ظاهر شدن بدست می‌آورید را شخصی‌سازی کنید.
  • نشان: هویت شخصیت‌تان در بازی Gears of War 4 را تغییر دهید. نشان‌ها در لابی‌ها و جدول امتیازات پشت نام کاربری‌تان نمایش داده می‌شود.
  • Bounty:  کارت‌های Bounty چالش‌هایی از جمله کشتن هفت نفر در حالت فرعی Team Deathmatch را در حالت‌های Versus و Bounties ایجاد خواهند کرد. با انجام این چالش‌ها، XP و جوایز مختلفی به شما تعلق می‌گیرد. کارت‌های Bounty تنها زمانی حذف می‌شوند که چالش را موفقیت به سرانجام برسانید، بر همین اساس می‌توانید دفعات نامحدودی اقدام به انجام آن‌ها کنید.
  • تجهیزات و توانایی‌های Horde: در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری در مودر تجهیزات و توانایی حالت Horde  ارائه خواهیم داد.

استودیو کوالیشن در پایان اعلام می‌کند که به علاقه‌مندان حاضر در غرفه ایکس‌باکس در نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو، یک بسته Gear فیزیکی محتوی کارت‌های واقعی تعلق می‌گیرد که دارای هشت آیتم شخصی‌سازی و Bounty است. این کارت‌ها در زمان انتشار بازی قابل استفاده هستند. علاوه بر اهدای بسته Gear  فیزیکی در قالب تبلیغات توییتری، این استودیو به کسانی که Gears of War 4 را پیش‌خرید کنند یک بسته Gear فیزیکی حاوی شخصیت «وینتیج رینا» قابل استفاده در بخش چندنفره اهدا خواهد شد. پیش از این تصاویری از باندل Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس وان S منتشر شده بود که دارای فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایتی بوده و لوگو Crimson Omen بر روی آن قابل مشاهده است.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد. استفاده از ویژگی Xbox Play Anywhere در این بازی بدان معنا است که با خرید نسخه دیجیتالی بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان، نسخه ویندوز به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. عکس این موضوع نیز صادق است.

منبع: زومجی