مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

۱۲ میلیون بازیکن مشغول تجربه بازی The Crew هستند

The Crew

کمپانی فرانسوی یوبی سافت به تازگی از دستاورد جدید خود صحبت کرد. ساعاتی پیش این شرکت مدعی شد که تعداد ثبت نام کنندگان بازی The Crew از مرز ۱۲ میلیون بازیکن رد شده و این عنوان رکورد جدیدی ثبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

شرکت یوبی سافت در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد بازیکنان عنوان ویدیویی The Crew به رقم ۱۲ میلیون نفر رسیده که رسیدن به چنین آماری، یک موفقیت بسیار بزرگی برای سازندگان به شمار می رود. توجه داشته باشید که عنوان The Crew، اولین بازی ماشینی و مسابقه ای شرکت یوبی سافت به حساب می آید که به عنوان رقیب سرسخت فرانچایز نید فور اسپید وارد دنیای گیم شد.

یکی از مزیت های بازی The Crew، بزرگی جهان آن است که گویا این محیط وسیع به خوبی نظر بیش از ۱۲ میلیون بازیکن را به خود جلب کرده و توانسته رکورد جدیدی برای شرکت یوبی سافت به ثبت برساند. با این وجود، جامعه این عنوان ویدیویی روز به روز افزایش می باید و سازندگان باید به پشتیبانی طولانی مدت از بازی ادامه دهند تا از هیجان بازی کاسته نشود. فراموش نکنید که این آمار تنها بر اساس تعداد ثبت نام کنندگان در این بازیست و هیچ ارتباطی با میزان فروش بازی ندارد.

کارگردان این عنوان پس رکورد شکنی بازی اعلام کرد:

انتشار بازی The Crew یک رویای کودکانه بود که به حقیقت پیوست. طراحی و ساخت عنوان ویدیویی ای که بازیکنان با وسایل نقلیه مورد علاقه خود به اکتشاف، ماجراجویی و رقابت می پردازند و لحظات هیجان انگیزی را با دوستان خود تجربه می کنند.

از آنجا که کمپانی های مشهور جهان پس از موفقیت چشم گیر یک IP کاملا جدید، به فکر طراحی و ساخت دنباله آن می افتند، سوال مهمی در ذهن طرفداران بازی The Crew ایجاد شده است. آیا شرکت یوبی سافت به ساخت عناوین ماشینی و مسابقه ای خود ادامه خواهد داد و در مراسم E3 امسال، شاهد رونمایی از نسخه دوم بازی The Crew خواهیم بود یا خیر؟

بازی پرطرفدار The Crew برای اولین بار در طول کنفرانس یوبی سافت در نمایشگاه E3 سال میلادی ۲۰۱۴ رونمایی شد. بزرگی دنیای این عنوان مسابقه ای از همان ابتدا مورد توجه منتقدان و بازیکنان قرار گرفت چرا که سازندگان امکان رانندگی در کل کشور ایالات متحده آمریکا را فراهم کرده بودند. بازی The Crew در ۲ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۴ (مصادف با ۱۱ آذر ماه سال ۹۳) بر روی چهار پلتفرم ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر گردید. سازندگان تا به امروز از پشتیبانی این بازی دست نکشیدند و با انتشار بسته های الحاقی متنوع، وسایل نقلیه جدیدی از جمله موتور سیکلت مسابقه ای را به بازی اضافه کردند.

آخرین و جدیدترین بسته الحاقی این بازی با نام The Crew Calling All Units در ۲۹ نوامبر سال میلادی گذشته (۹ آذر) برای تمامی پلتفرم ها منتشر شد که ماموریت های جدیدی همراه با ماشین های پلیس به بخش چند نفره بازی افزود. این دی ال سی هم اکنون با قیمت ۲۴٫۹۹ دلار در فروشگاه های استیم، یوپلی، پلی استیشن نتورک و ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

اگر علاقه زیادی به بازی های ماشینی و مسابقه ای دارید، کنفرانس شرکت الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 امسال را از دست ندهید! شرکت الکترونیک آرتز امسال توجه ویژه ای روی مجموعه نید فور اسپید دارد و باز هم خواهان بازگشت محبوبیت آن می باشد. به همین خاطر، اواخر امسال نسخه جدیدی از این فرانچایز قدیمی به دست بازیکنان خواهد رسید. ناگفته نماند این عنوان ویدیویی در ماه آینده و در طول مراسم EA Play معرفی خواهد شد. رسانه کلیک تمامی خبرهای مرتبط با این رویداد را به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه ما بمانید…

شایان به ذکر است کمپانی یوبی سافت همانند همیشه در مراسم E3 سال میلادی جاری به صورت اختصاصی حاضر خواهد شد. متاسفانه این شرکت تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس رسمی خود را اعلام نکرده و تنها بنا به سال گذشته، پیش بینی می کنیم که این مراسم در بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۲ ژوئن) برگزار خواهد شد. به نظر می رسد کمپانی یوبی سافت در این کنفرانس از سری جدید عناوین محبوب اساسین کرید، Splinter Cell و فار کرای رونمایی کند. اگرچه این خبرها در حد شایعه هستند و هنوز به صورت رسمی از برنامه این شرکت فرانسوی خبری منتشر نشده است.

منبع: کلیک