مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پلی‌استیشن ۴ رکورد فروش جهانی را شکست

ps4 wallpaper

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سونی در فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ رکورد بی‌نظیری را ثبت کرده است. این شرکت ژاپنی توانسته تا امروز ۶۰٫۴ میلیون دستگاه از این محصول هیجان‌انگیز خود را بفروشد. در نظر داشته باشید که این شرکت تا نوامبر سال ۲۰۱۵ فروش ۳۰ میلیون دستگاه را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

با وجو تلاش‌های فراوانی که شرکت مایکروسافت در این سال‌ها کرده، به نظر نمی‌رسد که توانسته باشد با کنسول ایکس‌باکس از شرکت سونی موفق‌تر عمل کرده باشد. به عقیده بعضی از کارشناسان این حوزه، همین امر موجب شده که مایکروسافت کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس را معرفی کند.

اگرچه قیمت کنسول ایکس باکس وان ایکس ۴۹۹ دلار است که کمی بیشتر از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو قیمت بیشتری دارد اما شاید به لطف ویژگی‌های جدید بتواند نظر بعضی از مشتریان را به سمت خود جلب کند. در این میدان رقابت، کنسول Nintendo Switch فروش ۲ میلیون دستگاه را در کارنامه خود به ثبت رسانده که اصلا قابل مقایسه با میزان فروش کنسول‌های شرکت‌های رقیب نیست.

کارشناسان باور دارند که تا سال ۲۰۱۹، سونی می‌تواند به فروش ۶۹ میلیون دستگاه از PS4دست پیدا کند. به نظر می‌رسد که سونی در حال حاضر یکه‌تاز این میدان است.

منبع: دیجی کالامگ