مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

وقوع حادثه ای مرگبار در یکی از تاسیسات تولید نمایشگرهای شرکت ال جی

20140901000380 0

بر اساس اخبار منتشر شده، حادثه ای ناخواسته در یکی از تاسیسات تولید نمایشگر شرکت ال جی واقع در کشور کره جنوبی به وقوع پیوسته که در اثر آن دست کم یک کارگر جان خود را از دست داده است.

نشریات محلی مدعی شده اند که کارگر مذکور در حال انجام عملیات روزانه تعمیر و نگهداری یکی از ماشین آلات خط تولید بوده که دچار این حادثه شده، گرچه در حال حاضر نام و مسئولیت دقیقش و همچنین نحوه بروز حادثه مشخص نیست.

به دنبال بروز این حادثه کلیه فعالیت های کارخانه مورد بحث به حالت تعلیق درآمده و مقامات محلی تحقیقات خود در خصوص علت حادثه را آغاز کرده اند. طبق اعلام مسئولین، تا زمانی که علت دقیق مرگ کارگر مورد بحث مشخص نشود و آنها اطمینان حاصل نکنند که شرایط کار برای کارگران ایمن است فعالیت خط تولید نمایشگرها در این تاسیسات متوقف خواهد ماند.

ظرفیت تولید نمایشگرهای شرکت ال جی در بالاترین حد خود نیز به طور کامل جوابگوی نیاز سفارش دهندگان نیست، بنابراین تعطیلی بخشی از خط تولید این محصول حتی به صورت موقت هم دردسرهای زیادی را برای مسئولین کمپانی به دنبال خواهد داشت.

بر اساس یک برآورد، اگر کارخانه مورد بحث به مدت یک ماه تعطیل بماند، ظرفیت تولید پنل نمایشگرهای شرکت کره ای حدود ۷۱۵ هزار متر مربع کاهش خواهد یافت. به خصوص که در این خط تولید بیش از همه نمایشگرهای ۴۹ و ۵۵ اینچ برای تلویزیون های هوشمند به تولید می رسد.

به طور حتم تبعات حادثه مورد بحث تا ماه آینده گریبان گیر مقامات ال جی خواهد شد و باید دید این شرکت چگونه می تواند پاسخگوی سفارش دهندگان خود باشد.

منبع: دیجیاتو