مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هدست پلی استیشن وی آر و پشتیبانی از ویدیوهای 360 درجه یوتوب

PsVr 21

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن هنوز قدم های نخست خود را در این بستر بی پایان بر می دارد، اما با این وجود به سادگی هر چه تمام تر هدست هایی مانند آکیلس ریفت و اچ تی سی وایو را به لطف جامعه گیمر میلیونی اش در صنعت بازی های ویدیویی از سر راه برداشته است.

اما به نظر می رسد این روند به بازی و گیم محصور نخواهد بود و سونی قصد دارد از جهات مختلفی مانند مولتی مدیا و انواع رسانه های تصویری نیز رقبا را پشت سر بگذارد تا به نحوی با یکی از کامل ترین پلتفرم های واقعیت مجازی دنیا طرف باشیم.

در همین راستا ژاپنی ها در جدیدترین قدم خود سرویس ویدیوهای 360 درجه یوتوب را به پلی استیشن وی آر اضافه کرده اند؛ بنابراین از این پس می توان تمام محتوای بی شمار و در حال رشد آن را روی کنسول نسل هشتمی سونی هم در اختیار داشت.

گفتنی است پیش از این نمونه های آزمایشی از این سرویس در اختیار کاربران هدست واقعیت مجازی پلی استیشن قرار گرفته بود، اما گفته می شد که کیفیت ارائه آن چندان مطلوب نیست.

اما در هر صورت به احتمال زیاد گوگل و سونی تدابیری برای رفع و رجوع مشکلات پیشین و ارائه بی نقص و عیب آن در نظر گرفته اند و نسخه نهایی آن از هم اکنون قابل دانلود روی پلتفرم پلی استیشن وی آر است.

منبع: دیجیاتو