مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

موشن کپچر فیلم Avatar 2 تابستان سال ۹۶ آغاز خواهد شد

53982c36 5b53 4842 bd3e 32773dd42913

جیمز کامرون، کارگردان فیلم بسیار موفق آواتار (Avatar)، چند روز پیش در خبری جالب اعلام کرد که تمامی فیلم‌های آینده این سری قرار است به‌طور همزمان ساخت و توسعه‌شان آغاز شود. کامرون همچنین اعلام کرد که در ماه آگوست ۲۰۱۷ (تیر – مرداد ۹۶) موشن کپچر (ضبط حرکات) مربوط به فیلم‌ها آغاز خواهد شد.

کامرون در پاسخ به سوالات کاربران در مورد فیلم آواتار ۲ گفت که صرفا بر روی این فیلم تمرکز ندارد و قصد دارد به همان اندازه‌ای بر رو این فیلم تمرکز کرده است، بر روی فیلم‌های بعدی (آواتار ۳، آواتار ۴ و آواتار ۵) هم تمرکز کند.

او در میان صحبت‌های خودش گفت که فیلمنامه فیلم آواتار ۵ را نیز به اتمام رسانده است و گفت که زمان آن فرا رسیده است که مراحل اولیه ساخت فیلم را آغاز کند. او گفت که هر روز بر روی فیلمنامه کار شده است و قصد دارد موشن کپچر فیلم را در ماه آگوست سال جاری میلادی رسما آغاز کند:

مراحل ساخت فیلم ما هم‌اکنون در جریان است و لحظه به لحظه فیلم بیشتر پیش می‌رود، همه‌چیز [به خوبی] طراحی شده است و برای ساخت فیلم خودمان را سراپا تجهیز کرده‌ایم.

کامرون در ادامه صحبت‌های خودش، از این‌که توانسته بخشی از فیلمنامه را بنویسد، ابراز خوشحالی کرد:

احساس می‌کنم که تازه از زندان آزاد شده‌ام؛ چون‌که طی دو سال اخیر خودم را برای نوشتن فیلمنامه حبس کرده‌ بودم. من از نوشتن لذت نمی‌برم!

جیمز کامرون که قبلا تایید کرده بود ۴ دنباله قرار است برای فیلم‌های Avatar عرضه شود؛ اولین دنباله (Avatar 2) قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود و پس از آن، قسمت سوم، چهارم و پنجم به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اکران خواهند شد.

فیلم اصلی Avatar که در سال ۲۰۰۹ میلادی اکران شد، تمامی رکوردهای باکس آفیس را جا به جا کرد و در جایگاه اول پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان قرار گرفت. این فیلم همچنین به خاطر ارائه‌ی خاص تکنولوژی سه بعدی، آغازگر عصری بود که این دست فیلم‌ها بین عموم مردم رایج شدند. جیمز کامرون برای ساخت فیلم آواتار چیزی حدود ۲۰ سال صبر کرد تا بتواند تکنولوژی لازم برای ساخت یک چنین فیلمی را به دست بیاورد. رکورد فروش آواتار همچنان دست نیافتنی است و حتی جدیدترین فیلم سری Star Wars هم نتوانست رکورد فروش اثر جیمز کامرون را بشکند.

منبع: تک شات