مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مراسم رونمایی از تلفن میت اس (Mate S) هواوی در ایران

mate s 7777

دیشب هواوی طی مراسمی از جدیدترین فبلت پرچمدار سری میت خود رونمایی کرد. میت اس (Mate S) که نسبت به نسخه قبلی کوچک‌تر شده و به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده در دو نسخه مجهز به فور تاچ و عادی روانه بازار کشور می‌شود.

Mate S در جریان نمایشگاه IFA 2015 معرفی شد و به عنوان اولین تلفن مجهز به فناوری فورس تاچ سر و صدای زیادی به پا کرد. این فبلت ۵.۵ اینچی با بدنه‌ی تمام فلزی در دو نسخه‌ی مجهز به فورس تاچ و عادی به زودی روانه بازار کشور خواهد شد.

mate-s-88888888

در ابتدای مراسم اندرو لن، مدیر عامل دفتر هواوی در ایران به ارائه‌ی آمار و توضیحاتی درباره برنامه‌های هواوی در جهان و ایران پرداخت. وی گفت:

پارسال ما برند شماره ۹۴ در دنیا بودیم؛ اما در سال ۲۰۱۵ رتبه ما به ۸۸ رسیده است. این بدان معنی است که ارزش برند ما با سرعت زیادی رو به رشد است. همچنین امسال ۷۵ میلیون دستگاه روانه بازارهای جهانی شده است که به معنای ۹۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته است.

mare-s-66666

لن در ادامه سخنانش از برنامه‌های هواوی برای بازار ایران پرده‌برداری کرد و گفت:

ما به دنبال ارائه‌ی سرویس‌های آنلاین در ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای هواوی هستیم. ما قصد داریم اولین سرویس ابری فارسی را راه‌اندازی کنیم.

او افزود:

هدف ما این است که با دو برند پیش برویم و بر روی برند Honor برای نسل جوان در کنار تلفن‌های پرچمدار هواوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیر عامل دفتر هواوی در ایران ادامه داد:

ما به دنبال آن هستیم تا طی ۵ سال آینده به برند شماره یک بازار موبایل ایران تبدیل شویم.

سپس رضا آقایی نیا، مدیر بخش موبایل هواوی در ایران به ارائه‌ی توضیحاتی درباره محصولات جدید این شرکت چینی پرداخت. وی گفت:

هواوی میت اس جدیدترین فبلت پرچمدار ما است که همچون نسخه‌ی قبلی بدنه‌ای تمام فلزی دارد. اما ابعاد آن به ۵.۵ اینچ کاهش یافته تا ارگونومی مناسب‌تری داشته باشد. این تلفن در دو نسخه‌ روانه بازار می‌شود و نسخه‌ی مجهز به فورس تاچ که ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد، کمی دیرتر وارد بازار کشور خواهد شد.

mare-s-222

آقایی‌نیا افزود:

رنگ‌بندی میت اس بسیار متنوع است و ما آن را در چهار رنگ صورتی، خاکستری، طلایی و سفید به بازار خواهیم آورد. شما می‌توانید با استفاده از تم‌های متنوع رایگانی که برای این دستگاه وجود دارد۷ رابط کاربری تلفن خود را با رنگ بدنه سازگار کنید.

او درباره‌ی دوربین این تلفن گفت:

عکس‌های گرفته شده با دوربین این تلفن کیفیت بالایی دارند؛ همچنین با استفاده از حالت دستی می‌توان تنظیمات حرفه‌ای را در دوربین این تلفن اعمال کرد و حتی با آن عکس‌های سیاه و سفید گرفت. دوربین سلفی نیز به یک فلش LED مجهز شده تا سلفی‌ها در نور کم هم کیفیت مناسبی داشته باشند.

در ادامه، مدیر بخش موبایل هواوی در ایران درباره ساعت هوشمند هواوی واچ نیز صحبت کرد. وی گفت:

هواوی واچ حدودا دو ماه دیگر روانه بازار کشور خواهد شد. این ساعت مبتنی بر اندروید ور ظاهری کلاسیک شبیه به ساعت‌های مچی ساده دارد و امکانات متنوعی مثل گوگل ناو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در بیش از ۴۰ طرح و رنگ متنوع بدنه و بند ارائه می‌شود.

دو تبلت مدیاپد M2 و مدیاپد X2 نیز به عنوان نسل جدید تبلت‌های هواوی معرفی شدند. این دو مدل جایگزین نسخه‌های قبلی، یعنی مدیاپد M1 و X1 خواهند شد. بدنه‌ی این تبلت‌ها فلزی است و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلفن‌های جدید این کمپانی، یعنی پی 8 و میت اس هستند. به زودی در زومیت می‌توانید بررسی تبلت مدیاپد ام 2 را بخوانید.