مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مدیر برند اکس باکس از رونمایی پروژه اسکورپیو در E3 2017 خبر داد

xbox scorpio soc board shot 1 600x338 w600

مدیر برند اکس باکس، فیل اسپنسر اخیراً در وب سایت رسمی اکس باکس تایید کرده که مایکروسافت طی نمایشگاه E3 سال جاری میلادی، به صورت کامل از پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد.

اسپنسر در بخشی از سخنان خود می گوید:

با پروژه اسکورپیو، ما کنسولی ساختیم که بهترین جا برای کمک به توسعه دهندگان در درک چشم اندازهایشان و بهترین جا برای تجربه هرگونه بازی اکس باکس است… ما هیجان زده ایم که پروژه اسکورپیو و تجربه فوق العاده بازی هایی که فراهم می آورد را در E3 طی ماه ژوئن رونمایی کنیم.

اگرچه وب سایت یوروگیمر چندی پیش فرصتی یافت تا به صورت مفصل، به بررسی فنی سخت افزار پروژه اسکورپیو بپردازد، اما اطلاعاتی مانند طراحی نهایی کنسول، نام رسمی و برچسب قیمت آن کماکان نامشخص باقی مانده است. امکان دارد که طی نمایشگاه E3 2017، شاهد اجرای بازی های مختلف و نمایش آنها روی اسکورپیو نیز باشیم.

اسکورپیو قرار است به پردازنده اصلی 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز، پردازشگری گرافیکی با قدرت پردازشی 6 ترافلاپ و 12 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 با پهنای باند 326 گیگابایت بر ثانیه مجهز باشد. انتظار می رود که به صورت تئوری، دستگاه 43 درصد سریع تر از پلی استیشن 4 پرو و 4.5 برابر سریع تر از اکس باکس وان استاندارد ظاهر شود.

منبع: دیجیاتو