مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ماجراهای سرآشپز;معرفی بازی Chef Town

restooran4.jpg6

فرض کنید که به عنوان یک آشپز تازه کار، وارد شهری غریب شده اید و قصد راه اندازی یک رستوران شیک و مجلل را در آن دارید. اولین اقدامتان چیست؟ به سراغ مواد اولیه می روید، روی دکوراسیون تمرکز می کنید یا پیش از همه به فکر جمع آوری یک پرسنل خوب هستید؟

بازی Chef Town شما را در چنین موقعیتی قرار داده؛ یک شبیه ساز رستوران داری که در آن باید هنر آشپزی و قدرت مدیریتی تان را به رخ مردم شهر بکشید تا بهترین سرآشپز دنیا باشید.

restooran4.jpg5

لذت بازی هایی همچون Chef Town در روند پیشرفت آهسته آنهاست: یک ساختمان خالی تحویل می گیرید، برای دکوراسیون و خرید مواد اولیه و استخدام پرسنل عرق می ریزید تا در نهایت به جایی برسید که از رستوران پول پارو کنید.

Chef Town بر خلاف بازی های کژوال و بچه گانه دیگر، یک چالش رستوران داری واقعی است. برای تهیه مواد اولیه باید پشت رستوران یک باغ احداث کنید و محصولات را با دست خودتان بکارید.
از آن طرف باید به چینش دکوراسیون، استخدام گارسون و سرآشپز و رسیدگی به سفارشات مشتری ها مدیریت کنید و در کنار این کارها به اضافه کردن غذاهای جدید به منوی رستوران توجه داشته باشید.

restooran4

وقتی که رستورانتان کمی سر و سامان گرفت و جیبتان سنگین شد، حالا می توانید به فکر شعبه های فرعی باشید؛ مغازه های فروش لبنیات، نان و شکلات احداث کنید و برندتان را گسترش دهید.

rastooran1

اگر دوستان فیسبوکی تان هم در Chef Town رستوران دارند، می توانید از طریق بازی با آنها معامله کنید و حتی به رستوران هایشان سر بزنید. برای چالش رستوران داری آماده اید؟ Chef Town به رایگان در iOS و اندروید در اختیار شماست.