مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

لامبورگینی یک خودروی اسپورت 4 نفره تولید خواهد کرد

best of WA Livigno 2016 0317

لامبورگینی نیازی به معرفی ندارد. هر کسی که علاقه ای هر چند اندک به ماشین ها و دنیای خودروهای استثنایی داشته باشد با این شرکت ایتالیایی و ابرخودروهای آن آشناست و برای سال ها پوستر مدل های مختلف لامبورگینی روی دیوار بسیاری از اتاق ها در سراسر جهان قرار داشته و دارند. یکی از مشخصه های ماشین های تولید شده توسط لامبورگینی 2 نفره بودن آنهاست. اما ظاهرا قرار است این سنت کنار گذاشته شود.

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وب سایت Motor Trend منتشر شده لامبورگینی قصد دارد محصول جدیدی را به خط تولید خود اضافه کرده و با عرضه یک خودروی اسپورت 4 نفره، طیف بیشتری از خریداران را به سمت ماشین های خود جلب کند. پیش از این در کنگره خودروسازی اروپا بود که استفانو دومنیکالی، مدیرعامل لامبورگینی، اعلام کرده بود ممکن است این شرکت برای سال های آینده یک ماشین اسپورت 4 نفره را در ذهن داشته باشد اما زمان بندی عرضه آن زودتر از سال های 2025 تا 2030 نخواهد بود. به نظر می رسد تصمیم لامبورگینی برای ساختن این ماشین 4 نفره حالا جدی تر از گذشته شده و حتی شایعاتی مبنی بر استفاده از ساختاری مشابه خودروی افسانه ای میورا نیز شنیده می شود. در صورت نهایی شدن ساخت این خودروی اسپورت 4 نفره لامبورگینی پس از فراری به دومین ابرخودروسازی تولید خواهد شد که به سمت تولید ماشین های 4 نفره می رود. برادر بزرگتر ایتالیایی پیشتر GTC4Lusso را در همین کلاس معرفی کرده بود.

لامبورگینی در ماه های اخیر سیاست های اقتصادی تری را در پیش گرفته است. این شرکت برای افزایش مشتریان و در نتیجه افزایش درآمدهای خود اعلام کرد اولین SUV خود را با نام Urus روانه بازار می کند و حالا ماشین 4 نفره اسپورت نیز می تواند لامبورگینی را در بخش بیشتری از بازار سهیم کند. ماشین SUV اوروس از سال آینده میلادی روانه بازار می شود و گفته شده قیمت مدل پایه آن در حدود 220 هزار دلار خواهد بود.

منبع: سخت افزارمگ