مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

قابلیت تماس صوتی به Google Duo اضافه شد

google Duo voice

شرکت گوگل، قابلیت تماس صوتی را به اپلیکیشن «گوگل دوئو» (Google Duo) اضافه کرد. حالا این امکان برای تمام کاربران این اپ در سراسر دنیا در دسترس است.

حتما نام اپلیکیشن Duo را شنیده‌اید. گوگل این اپلیکیشن را در کنار اپلیکیشن الو (Allo) برای اولین بار در بهار ۹۵ معرفی کرد. چندی بعد در تابستان ۹۵۵، این اپ با امکان برقراری تماس ویدیویی در اختیار کاربران قرار گرفت. این اپ، معرفی شد تا رقیبی باشد برای فیس‌تایم اپل، اسکایپ، واتس‌اپ و حتی وایبر. طی ماه‌های گذشته به‌تدریج صحبت از این به میان آمد که به‌زودی قابلیت تماس صوتی به Duo اضافه خواهد شد. حالا زمان موعود فرار رسیده و امکان تماس صوتی در اختیار همه‌ی کاربران دستگاه‌های iOS‌ و اندرویدی قرار گرفته. این امکان، به‌خصوص در جاهایی که به علت سرعت پایین اینترنت، تماس تصویری دشوار است، به کار خواهد آمد. گوگل گفته که قابلیت تماس صوتی Duo حتی در سرعت‌های پایین هم خوب کار کرده و دیتای زیادی مصرف نمی‌کند.

پیش از این نیز، تلگرام اعلام کرده بود که امکان تماس صوتی را به اپلیکیشن پیام‌رسانش اضافه خواهد کرد. تماس صوتی تلگرام در برخی نقاط دنیا فعال شده و به‌زودی در دسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

شاید اضافه شدن تماس صوتی به همه‌گیرترشدن اپلیکیشن Duo کمک کند. شما چه فکر می‌کنید؟

منبع: دیجی کالامگ

‌‌