مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سونی دوربین RX1RIII را معرفی می‌کند

ff0d248c be60 462d 88e5 309b7075b585

شنیده‌ها حاکی از این هستند که سونی با برگزاری مراسمی در ماه جاری میلادی از دوربین RXRIII رونمایی خواهد کرد. آخرین شایعات منتشرشده نشان از این دارند که سونی با برگزاری مراسمی طی ماه جاری میلادی از دوربین جدیدش، RX1RIII رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات جدید، RX1RIII یکی از دو دوربینی است که در روزهای آتی با نام سری RX رونمایی خواهند شد.

سونی به‌تازگی قیمت فروش A7rII و RX1II را به‌عنوان دوربین‌های DSLR کاهش داده است که می‌‌توان آن را دلیلی بر صحت شایعات منتشرشده در رابطه با رونمایی از نسل جدید دوربین‌های این کمپانی از سری RX با لنز ثابت دانست.

همان‌طور که اشاره کردیم، سونی در نظر دارد در ماه جاری میلادی مراسمی برگزار کند که طی آن دوربین مجهز به E-mountt با سنسور فول فریم رونمایی خواهد شد. در ماه‌های اخیر همواره اطلاعات و شایعات متعددی در رابطه با نسل بعدی RX1 منتشر می‌شد. این دوربین در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد و بسیاری از علاقه‌مندان در انتظار نسل جدید آن هستند. شنیده‌ها حکایت از این داشتند که RX2 یک دوربین DSLR مجهز به سنسور فول فریم خمیده با دیافراگم f/1.8 است؛ اما پس از گذشت مدتی، انتشار شایعات در رابطه با این دوربین متوقف شد.

منبع: زومیت