مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ سومین برند پر ارزش جهان شد

2a5f4c2a b192 4d97 8c9a 5abbd13c3961

سامسونگ در رتبه‌بندی جدید Brand Finance پس از اپل (رتبه اول) و گوگل (در جایگاه دوم) حالا به سومین برند پر ارزش جهان تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در این رابطه می‌خوانیم.

در یک سال گذشته محل قرارگیری شرکت‌های ارزشمند دنیای تکنولوژی دائما در حال تغییر بوده است. برای مثال، مدتی پیش آلفابت شرکت مادر گوگل توانست جایگاه اول را پس از مدت‌ها از اپل بگیرد؛ اما این تغییر طولی نکشید و شرکت آیفون‌ساز توانست دوباره به جایگاه اول پر ارزشترین شرکت دنیا بازگردد. سامسونگ حالا با پشت سر گذاشتن غول‌های فناوری و ارتباطات، توانسته نام‌های بزرگی مانند آمازون، مایکروسافت و Verizon را کنار بزند و خود را به عنوان سومین برند پرارزش دنیا معرفی کند.

پس از سامسونگ به ترتیب شرکت‌هایی مانند آمازون، مایکروسافت، ورایزن، AT&T، وال‌مارت، اپراتور چینی China Mobile و Wells Fargo ایستاده‌اند.

در سال ۲۰۱۵ با عرضه‌ی دو پرچم‌دار موفق گلکسی اس 6 و اس 6 اج، شرکت کره‌ای معروف توانست درآمد و سود بسیاری بدست آورد و حالا با اضافه شدن ۱.۵ میلیارد دلار به ارزش برند آن در سال ۲۰۱۵، این شرکتی ارزشی معادل ۸۳.۲ میلیارد دلار دارد.

سامسونگ از بخش‌های بسیار زیادی برخوردار است که بخش موبایل این غول فناوری دلیل بزرگی پشت این اتفاق و ارزش بیشتر شرکت کره‌ای بوده است. با این حال شرکت سامسونگ هنوز متحمل فشار زیادی از رقیب آمریکایی، اپل از یک طرف و شرکت‌های متعدد چینی از طرف دیگر است. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز امسال آمده‌اند تا با بهبود‌هایی که پیدا کرده‌اند، فروش سامسونگ را همچنان بالا نگه دارند.

منبع: زومیت