مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

رسماً تایید شد؛ آتاری مشغول ساخت یک کنسول جدید است

atari logo

بعد از گزارش های هفته گذشته مبنی بر اینکه کمپانی آتاری مشغول ساخت کنسولی جدید و استخدام توسعه دهنگان است، حالا این دو گزارش به صورت رسمی از سوی مدیرعامل آتاری به تایید رسیده اند. فِرِد شِسنٍی اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرده که کمپانی محبوب سازنده بازی های رترو، حقیقتا توسعه کنسولی جدید را آغاز کرده.

اگرچه آتاری در نمایشگاه E3 2017 صحبتی از کنسول جدید خود به میان نیاورد، اما چند روز پیش از آغاز این رویداد، تیزری در فضای مجازی منتشر شد که البته اطلاعات چندانی در اختیارمان نگذاشت.

در حال حاضر، می دانیم که این کنسول جدید با نام آتاری باکس شناخته می شود و در توضیح تیزر آن هم آمده که این محصول برای چند سال در دست ساخت بوده است. اما غیبت کنسول آتاری در بزرگترین رویداد گیمینگ سال، این سوال را برایمان مطرح می کند که آیا با کنسولی جدید طرف هستیم یا شبیه سازی برای اجرای بازی کلاسیک مانند NES Classic نینتندو؟

مدیرعامل آتاری از صحبت درباره اینکه باید منتظر چه نوع سیستمی طرف باشیم سرباز زده، اما وی می گوید سخت افزار جدید بر مبنای تکنولوژی پی سی توسعه یافته است. در هر صورت هنوز ماهیت کنسول آتاری مشخص نیست اما ظاهراً این کمپانی می خواهد به بازار سخت افزار برگردد و چنین خبری، همواره جای خوشحالی دارد.

منبع: دیجیاتو