مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جگوار و Lyft برای توسعه فناوری رانندگی خودران همکاری می کنند

d60d730a 14f0 4cce b6c3 4e50e62737eb

شرکت های ارائه دهنده خدمات خودرویی از قبیل اوبر و لیفت علاقه زیادی به فناوری رانندگی خودران دارند و این بر کسی پوشیده نیست. شرکت لیفت در همین راستا با بزرگان دنیای خودروسازی از جمله جنرال موتورز وارد گفت و گو شده و از سوی دیگر، با شرکت هایی که در زمینه فناوری های نوین خودروسازی فعال اند نیز مذاکراتی را آغاز کرده که از جمله آنها می توان به ویمو از زیر مجموعه های آلفابت اشاره کرد. حال اما به نظر می رسد که لیفت ایده شروع همکاری تازه ای با جگوار را نیز در سر دارد..
این شرکت به تازگی موفق به جذب سرمایه ششصد میلیون دلاری شده و حالا مشخص شده که مبلغ 25 میلیون دلار از این سرمایه توسط جگوار فراهم شده است. البته مشارکت با جگوار صرفا به ارائه حمایت مالی محدود نمی شود، چرا که این شرکت تعدادی از خودروهای خود را نیز در اختیار لیفت قرار داده است. چگوار وعده داده که با لیفت در زمینه طراحی و توسعه خودروهای خودران نیز همکاری کند.
طبق گفته های جان زیمر، مدیرعامل لیفت، این شرکت از همکاری با جگوار خرسند و هیجان زده است و در نظر دارد تا در آینده، با تحولاتی که در حوزه حمل و نقل ایجاد می کند تغییری مثبت در زندگی مردم ایجاد کند. این تغییر رویکرد لیفت در مقایسه با رقیب اصلی اش یعنی اوبر به نوع خود جالب توجه است.
اوبر علاقه دارد تا به طور مستقل، فناوری خودروهای خودران را گسترش دهد اما لیفت تمایل زیادی به گسترش همکاری های خود با سایر شرکت ها دارد. به هر حال باید منتظر بود و دید که رویکرد کدام یک از این دو شرکت در بلند مدت پاسخ مثبت می دهد.

منبع: تک شات