مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جشن انتشارنوکوب دارکوب با حضور ستارگان موسیقی و سینما

jashnvare music5

همزمان با هشتمین سال فعالیت این گروه پرطرفدار

 

در جشن انتشار نوکوب دارکوب با حضور ستارگان موسیقی و سینما سومین آلبوم گروه «دارکوب» شامگاه دوشنبه بیست و سوم شهریورماه در هتل «پارسیان انقلاب» تهران برگزار شد. در این مراسم جمعی از چهره های مطرح دنیای موسیقی و ستاره های سینما حضور پیدا کردند و در حقیقت این شب میزبان دو جشن بود. جشن دوم به تولد دارکوب اختصاص داشت و اعضای این گروه مطرح هشتمین سال فعالیت رسمی خود را سپری کردند و به گفته خودشان وارد فصل جدیدی شده اند. فصلی که ظاهرا برایش برنامه های زیادی دارند و اولین آنها کنسرت یکم مهرماه است. این گروه در اولین روز فصل پاییز به میزبانی برج میلاد تهران پس از مدتها با مخاطبان خود دیدار خواهد داشت.
jashnvare-music3
اما در جشن انتشار آلبوم دارکوب «همایون نصیری»، سرپرست این گروه، گفت:«امشب جشن انتشار آلبوم سوم ما است که برگزار شد. از همه شما و دوستان عزیزم در گروه دارکوب تشکر می کنم که اگر صبر و شکیبایی این عزیزان نبود قطعا فعالیت ما خیلی زودتر متوقف می شد. مثل خیلی از گروه هایی که به دلیل مشکلات مختلف نتوانستند در این سبک موسیقی فعالیت داشته باشند. اما خدا را شکر بچه ها همیشه با هر سختی، مراحل پشت سر گذاشته اند. گروه ما در ماه گذشته هشت ساله شد. یعنی هشت سال است که کار می کنیم. نه تنها بچه ها از همدیگر جدا نشدند بلکه روز به روز بزرگتر شدیم و اگر کسی هم از ما جدا شده به دلیل گرفتاری یا مهاجرت از ایران بوده است. از جناب جلیل پور و شرکت هنر اول تشکر می کنم که به ما اطمینان کردند و این آلبوم منتشر شد و امیدوارم به گوش همه برسد.»
jashnvare-music2
در این هشت سال فعالیت دارکوب فقط خاطرات خوش بوده و امیدوارم که اعضای این گروه بیش از پیش رشد کنند. امیدوارم که کارهای بیشتری را از این گروه و کنسرت های متعددی از دارکوب را شاهد باشیم.»

در ادامه موزیک ویدئوی خاطره انگیزی از تمامی سال های فعالیت گروه دارکوب در سالن پخش شد و مروری بر تمامی آثار و کنسرت های آنها بود. سپس نوبت به اولین رونمایی از اجرای زنده قطعات نوکوب رسید. البته به دلیل محدودیت فضا سه قطعه از نوکوب با سازبندی خلوت تر اجرا شد ولی باز هم مورد توجه چهره های مطرح حاضر در سالن قرار گرفت. در ابتدا با همراهی همایون نصیری، آرین ملیکیان، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی و دارا دارایی قطعه «کجا بودی؟» با صدای «رضا کولغانی» اجرا شد. سپس «احسان نی زن» هم روی صحنه حضور پیدا کرد و در قطعه دوم که «کعبه دلها» بود تکنوازی داشت و در این اثر برای اولین بار «حمیدرضا ترکاشوند» در کناردارکوب روی استیج حضور پیدا کرد. حسن ختام برنامه هم اجرای قطعه «تُرُش رو» با صدای ترکاشوند و همخوانی رضا کولغانی بود که این قطعه ریتمیک تشویق های حضار و همراهی آنها را به دنبال داشت.
jashnvare-music1
اما اعضای دارکوب، مسئولان شرکت سفیر و شرکت آوای هنر در این شب پذیرای ستاره های مطرحی نظیر «همایون شجریان»، «احسان خواجه امیری»، «سام درخشانی»، «بابک جهانبخش»، «سام نوری»، «حامد بهداد»، «آریا عظیمی نژاد»، «اشکان خطیبی»، «پرستو صالحی»، «هادی کاظمی»، «رضا تاجبخش»، «آرش پاکزاد»، «یاشار خسروی»، «مهراد هزارخانی»، «سیامک کریم‌پور»، «کوروش بابایی»، «فرشید ادهمی»، اعضای گروه «چارتار»، «میلاد فرهودی»، «نیکان»، «سامان احتشامی»، «رامین بهنا»، «رضا کریمی تبار»، «امیرعلی دانایی»، «گلاره عباسی»، «پژمان جمشیدی»، «ستاره اسکندری»، «فرشید ادهمی»، «حسین شریفی»، «محسن رجب پور»، «محمدرضا خانزاده»، «محمدحسین مقدس تفرشی»، «حمید آداب»، و «معین راهبر» و بودند.

jashnvare-music6