مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

توسعه یک زیردریایی لوکس شخصی با مشخصات مورد تایید ناسا

sub

چنانچه موجودی حساب های بانکی تان بالاست و به دنیای آبی رنگ اعماق دریا علاقه مند هستید، شاید مایل باشید در یکی دو سال آینده یک زیردریایی اختصاصی لوکس دوازده نفره خریداری کنید و از ماجراجویی در اقیانوس ها لذت ببرید.

کمپانی «Ocean Submarine» هم اکنون در حال توسعه یک زیردریایی با نام «Neyk» است که محصولی بسیار گران قیمت برای افرادی خاص خواهد بود. زیردریایی مذکور قادر است تا عمق 500 متری از سطح اقیانوس نفوذ کرده و با سرعت 15 گره (معادل با حدوداً 28 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند.

wpf015f0a6 02

همانطور که اشاره شد زیردریایی لوکس 19.2 متری «Neyk» می تواند 12 سرنشین را با خود حمل کند و طراحی داخلی وسیله مورد بحث شبیه به یک هواپیمای شخصی بوده و قابلیت هایی نظیر تهویه هوا و سیستم گرمایش و دیگر ویژگی های هواپیماها هم درون آن گنجانده شده است. همچنین باید اشاره کرد که در طراحی زیردریایی «Neyk» یک رستوران کوچک و یک کتابخانه هم در نظر گرفته شده اند.

wp7400f5ee 02

شرکت «Ocean Submarine» می تواند پلتفرم زیردریایی «Neyk» را به گونه ای سفارشی سازی کند که در حوزه های گوناگونی نظیر مطالعات دریایی، گردشگری و حتی نظامی هم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بد نیست بدانید که این وسیله با مشخصات مورد تأیید ناوگان رویال هلند و ناسا تولید خواهد شد که به معنی تجهیز آن به بدنه ای بسیار مقاوم است.

neyk personal submarine designboom 08

ناگفته نماند شرکت سازنده مدعی شده که در دی ماه یا بهمن سال جاری، ساخت نمونه اولیه زیردریایی مذکور را همراه با مدل هایی دیگر و در طول های 20.1، 21.9 و 24 متری کامل خواهد کرد و پس از بررسی های لازم، تولید آن را آغاز می کند. «Ocean Submarine» تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت زیردریایی خود منتشر نکرده اما با همکاری کمپانی هایی نظیر رولز رویس نباید انتظار قیمتی ارزان را داشت.

منبع: دیجیاتو