مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تاون هال 11 برای clash of clans تایید شد

Untitled 1 Recovered Recovered Recovered1

در جریان مراسم ClashCon که هم اکنون در کشور فنلاند در حال برگزاری است، استودیو سوپرسل خبر از آپدیت بزرگ بعدی برای Clash of Clans داد. کاربران حالا می توانند ساختمان اصلی خود را به مرحله ۱۱ آپدیت کنند و ساختمان ها و دیوارهای جدید و بیشتر دریافت نمایند.

در حال حاضر، اجتماع بزرگی در شهر هلسینکی فنلاند تشکیل شده و طرفداران به تماشای بازی تیم های بزرگ می پردازند. همین حالا با مراجعه به یوتوب یا توییچ می توانید مراسم را به صورت زنده دنبال کنید و در وبسایت اصلی کلش آو کلنز نیز نظر خود را در مورد تیم برنده اعلام نمایید.

۱۲۰۰ بازیکن یا به عبارتی کلشر، از ۳۹ کشور دنیا خود را به هلسینکی رسانده اند تا در بزرگ ترین رویداد تاریخ Clash of Clans شرکت کرده و به نوعی در آن سهیم باشند. علاوه بر ساختمان لول ۱۱، یک ساختمان دفاعی جدید و همچنین یک هیرو یا قهرمان دیگر نیز معرفی شدند که البته جزئیات زیادی در مورد آن ها بیان نشده است.

هیرو و ساختمان دفاعی جدید نیاز به آپگرید تاون هال دارند، بنابراین طلاها و اکسیرهای خود را برای آپگریدهای جدید آماده کنید. مسابقه بین هشت تیم برتر در حال برگزاری است و در پایان امروز، یک تیم به عنوان فاتح اولین ClashCon معرفی خواهد شد.