مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به گزارش یوروگیمر کمپانی نینتندو در پی ساخت کنسول SNES Classic است

1ad421b1 e178 4771 a34b 15823c77fbe4

در پی توقف عرضه کنسول NES Classic Edition، کمپانی نینتندو در حال کار روی نسخه مینی کنسول SNES است که احتمالا تا پیش از تعطیلات کریسمس امسال روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارشات وب‌سایت یوروگیمر، بزرگترین دلیل کمپانی نینتندو برای توقف تولید کنسول NES Classic علی‌رقم تقاضای بسیار بالای بازار، پروژه ساخت نسخه کوچکتری از کنسول SNES بوده است. کنسول NES Classic که در آبان ماه سال گذشته روانه بازار شد، در واقع نسخه کوچک شده کنسول سال ۱۹۸۳ کمپانی بود. این دستگاه شبیه‌ساز کنسول کارتریجی محسوب می‌شد که ۳۰ بازی کلاسیک نینتندو از جمله Super Mario Bros.1-3، Castlevania، Donkey Kong و Metroid را در خود جای داده بود.

پس از عرضه این کنسول، فروش ۱/۵ میلیون نسخه‌ای آن در سراسر دنیا، کمپانی نینتندو را غافلگیر کرد و نشان داد که این دستگاه بسیار محبوب‌تر از آنچه که انتظار می‌رفت، بوده است. در پی اتمام کنسول در انبار، کمپانی نینتندو از متقاضیان عذرخواهی و اعلام کرد که آن‌ها در محاسبه تقاضای بازار اشتباه کرده‌اند و فروردین ماه امسال آخرین نسخه‌های این دستگاه نیز فروخته شد.

حال طبق گزارشات یوروگیمر، این بار کنسول SNES Classic در قالبی مشابه با کنسول قدیمی و البته نسخه مینیاتوری آن است که باز هم به شکل شبیه سازی شده نسخه کارتریجی آن، شامل بازی‌های قدیمی کمپانی نینتندو خواهد بود. هنوز خبر ساخت این کنسول از سوی کمپانی نینتندو تایید نشده و باید منتظر اطلاعیه رسمی کمپانی باشیم.

منبع: تک شات