مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به دنبال اخراج کارگردان The Lego Movie 2، کارگردان جدید فیلم مشخص شد

aaa7bf13 ff68 41c9 be7a 8031e163dcfd

پس از اخراج راب شرب از تیم ساخت فیلم سینمایی The Lego Movie 2، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است که مایک میچل قرار است از این به بعد وظیفه سکان‌داری فیلم را بر عهده داشته باشد.

وب‌سایت هالیوود ریپورتر ساعاتی پیش در گزارشی اعلام کرد که کمپانی پر آوازه برادران وارنر به تازگی مایکل میچل – که سابقه کارگردانی فیلم جدید Trolls را در کارنامه دارد – را برای کارگردانی فیلم مورد انتظار The Lego Movie 2 استخدام کرده است.

کارگردان قبلی قسمت دوم فیلم The Lego Movie (راب شرب) – که فیلم‌های Community و The Mindy Project را کارگردانی کرده است – مدتی پیش توسط برادران وارنر به علت وجود اختلافاتی در زمینه نوآوری فیلم بین این کمپانی و او، اخراج شده بود.

فیلم سینمایی The Lego Movie 2 در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ در سینماها اکران شود، اما مدتی پیش مطلع شدیم که اکران جهانی این فیلم تا تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) به تعویق افتاده است. البته فاصله باقی‌مانده تا اکران این فیلم، توسط قسمت‌های دیگری از سری فیلم‌های لگو پر شده است؛ فیلم The Lego Batman Movie قرار است هفته آینده در سینماها اکران شود. این را هم باید بدانید که فیلم The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، توانست ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و بازیگرانی چون کریس پرت، ویل آرنت، الیزابت بنکس، ویل فرل، لیام نیسون و البته مورگان فریمن در این فیلم به صداپیشگی پرداخته بودند. این فیلم توسط کریس میلر و فیل لورد کارگردانی شده بود؛ همان دو نفری که قرار است فیلم سینمایی مورد انتظار Star Wars Han Solo را هم کارگردانی کنند.

منبع: تک شات