مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بررسی مشکل درصد باتری آیفون 6s توسط اپل

hhhhh6

یک باگ نرم‌افزاری در آیفون 6s و 6s پلاس باعث می‌شود درصد باتری این گوشی ناگهان ناپدید شود.

اگر شما یک آیفون 6s یا 6s پلاس دارید و ناگهان متوجه شده‌اید که درصد باتری غیب شده‌ است، نگران نباشید، این اتفاق فقط برای شما نیفتاده است. این یک باگ نرم‌افزاری است که مسوولان اپل هم به این مشکل اعتراف و عنوان کرده که این مشکل را بررسی خواهند کرد.

“اپل از این مشکل آگاه است و در حال حاضر به دنبال علت و راه حلی برای آن است.” البته براساس اپل، این اتفاق برای کسانی می‌افتد که ساعت گوشی‌شان را به‌طور دستی تغییر می‌دهند. “اگر شما به طور دستی ساعت آیفون 6s و 6s پلاس را تغییر دهید ممکن است متوجه مشکل درصد باتری شوید.” البته برای حل این باگ راه‌حلی وجود دارد. اول باید آیفون را ریستارت کنید. سپس به Settings > General > Date & Time بروید و گزینه‌ی Set Automatically را فعال کنید. با انجام این کار درصد باتری قاعدتا نمایش داده خواهد شد.

متاسفانه، به نظر می‌رسد که وجود این مشکل شهریور ماه رسما اعلام شده بود، یعنی تقریبا نیم سال است که اپل هنوز این مشکل را رفع نکرده است. از آن موقع تاکنون نسخه‌های مختلفی از iOS منتشر شده که در هیچ‌یک از آنها این باگ درست نشده است. اما امیدواریم با iOS 9.3 این مشکل حل شود.