مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با مشخصات سخت افزاری گلکسی J7 مدل 2016 آشنا شوید

euhbdk

روز گذشته در خبری درباره انتشار مشخصات سخت افزاری یکی از میان رده های سال 2016 سامسونگ یعنی گلکسی J5 نوشته بودیم. این گوشی دومین دستگاه از خانواده J محصولات سامسونگ است که گوشی هایی با قیمت مناسب و سخت افزار متوسط، جایی بین دستگاه های میان رده و ورودی به حساب می آیند. پیش تر هم اطلاعاتی درباره گلکسی J1 یعنی کوچک ترین عضو این خانواده منتشر شده بود و بنا بر اصل سه گوشی برای هر خانواده، این بار نوبت گلکسی J7 است که مشخصات سخت افزاری آن در GFXBench منتشر شود. پیش تر هم سامسونگ از برنامه خود برای عرضه سه مدل مختلف از سری های S و A خبر داده بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در GFX Bench سیستم عامل این دستگاه هم اندروید 5.1.1 است و مشخص نیست در برنامه سامسونگ برای ارتقا به اندروید 6 قرار داشته باشد یا خیر. صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080*1920 پیکسلی در کنار پردازنده اسنپ دراگون 615 هشت هسته ای در فرکانس 1.5 گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی Adreno 405 از مشخصات اولیه دستگاه به شمار می روند. سامسونگ برای J7 از 3 گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز استفاده کرده است که احتمالا به وسیله شیار کارت حافظه افزایش نیز خواهد یافت. دوربین اصلی دستگاه نیز 12 مگاپیکسلی بوده که البته به طور قطع با دوربین 12 مگاپیکسلی که قرار است در گلکسی اس 7 به کار رود تفاوت های بسیار زیادی خواهد داشت. دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصات Galaxy J7 می باشند. درباره نحوه قیمت گذاری و همچنین زمان معرفی و عرضه این دستگاه ها به بازار هنوز اطلاعات قطعی منتشر نشده است، اما به نظر می رسد باید امکان رونمایی از آنها در زمان نمایشگاه MWC 2016 را نیز جدی گرفت.

پس از مشخص شدن دستگاه های سری Galaxy S، Galaxy A و حالا Galaxy J به نظر می رسد در روزهای آینده باید در انتظار انتشار اطلاعات مروبوط به سری جدید تلفن های هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy O باشیم که هنوز هیچ نشانه ای از مدل های 2016 آنها در دسترس نیست.