مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با بدترین وعده های غذای هواپیما در جهان آشنا شوید

hava11111111111111

تصور شما از غذای هواپیما‌های خارجی چیست؟ اگر تصور می‌کنید که حتما باید غذاهای هواپیما‌های خارجی باید خیلی بهتر از غذاهای ایرانی باشد باید این تصاویر منتشر شده از مسافران را مشاهده کنید.در این مقاله غذاهایی را خواهید دید که حتی نگاه کردن به آن‌ها نیز دشوار است.

مسافرت با هواپیما هم مزیت‌های خود را دارد؛ این صنعت باعث شده تا فاصله‌ی زمانی بین مبدأ و مقصد بسیار کوتاه شود. پروازهای طولانی برای مسافرین خسته‌کننده خواهد بود؛ به همین دلیل یکی از مشکلات شرکت‌های هوایی ارائه‌ی غذای خوب به مسافرین است. در این مقاله به چند مورد از وعده‌های غذایی نامناسب این شرکت‌ها اشاره می‌کنیم.صبحانه‌ی رسمی انگلیسی و ماکارونی با سس مایع مانند با توجه به عکس‌های گرفته شده توسط مسافران در لیست بدترین وعده‌ها در هواپیما هستند.

hava1.jpg4.jpg5

بهتر است بگوییم این جالب‌ترین غذایی بود که در هواپیما خوردم. به معنای واقعی کلمه حتی نمی‌دانم چه غذایی بود و احتمالا در آن لحظه خمار بوده‌ام که طعم غذا را خوب حس کردم.برخی مسافرانی که از غذا ناراضی بودند تصاویر این غذاها را در توییتر و اینستاگرام نمایش داده‌اند.

بعد از گذشت ۱۰ روز که منتظر یک صبحانه‌‌ی انگلیسی بودم، اما در هواپیما این غذا سرو شد:

hava1.jpg6

توده‌های درهم مشکوک ماکارونی که گلوله مانند بودند. یکی از بدترین وعده‌های غذایی در هواپیما توصیف شده است. ساندویچ پنیر هم بسیار نازک است. یکی از مسافرین ناراضی شرکت هواپیمایی Virgin بهترین نامه‌ی شکایت را نوشته است که به Richard Branson فرستاده شده است، که در آن نوشته شده که بذترین سفر هوایی از Mumbai  به Heathrow بوده است.

  • راه حل شرکت هوایی British برای بهتر کردن وعده‌های غذایی هواپیما
  • hava2.jpg3.jpg2222

به گفته‌ی steve pheby، یکی از مسافرین شرکت هوایی British، این غذا باید بدترین وعده‌ی غذایی در بین تمامی شرکت‌ها باشد. این غذا قرار بوده نوعی ماکارونی ایتالیایی باشد و فقط می‌شود سس آن را با کرم بدن مقایسه کرد. من بعد از تلاش بسیار نتوانستم توده‌های ماکارونی را در سس شناسایی کنم. عکس از Kathryn Siegel.

hava1.jpg8

Sheridan Neill در صفحه‌ی twitter خود این عکس را پست کرده و گفته چرا این تکه سوسیس این‌گونه پخت شده است؟

hava1.jpg6.jpg555

یکی از کاربران این خطوط هوایی عکسی از یک وعده‌ی غدایی در هواپیما را پست کرده و از کاربران دیگر خواسته تا حدس بزنند عکس تصویر چه غذایی است. کاربر دیگری به اسم williamrae27 گفته غذایی که خورده طعم خوبی داشته است اما نتوانسته بود بفهمد که چه غذای بوده است.

hava1.jpg4

Neil Doyle می‌گوید کسی می‌تواند حدسی بزند؟

hava1

charles هم می‌نویسد من وقتی این غذا را در بشقاب خود دیدم نمی‌دانستم چه بگویم بعد از آن فهمیدم که بله این یک پودینگ است.

h9

James Elliman هم می‌گوید چیزی نمی‌توانم بگویم جز این‌که این غذای من در هواپیما است.

hava2.jpg3

همبرگری که در شرکت هواپیمایی Koryo در کره‌ی شمالی سرو می‌شود، جزو بدترین وعده‌ها در جهان در اوایل سال جاری بوده است. عکس از AirlineMeals.net.

hava1.jpg10

تذکر مهم:‌از خوردن قارچ‌ها در کنار املت در شرکت هواپیمایی Freebird پرهیز کنید. سالاد میوه‌ی شرکت هوایی بین‌المللی اوکراین بسیار زننده است، قطعات میوه در آبی مانند آب پایین ماشین ظرف‌شویی شناورند. عکس از AirlineMeals.net.

hava1.jpg4.jpg44

گرچه تعدادی از کاربران می‌گویند وعده‌های غذایی در هواپیما خوش‌مزه و لذت‌بخش است، مانند شرکت هوایی قطر و کوانتاس.

James هم در صفحه‌ی خود نوشته در این شرکت هیچ‌کس از غذای آن شکایت نمی‌کند. نمونه‌ای از این غذاهای خوب را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

hava1.jpg75

سوپ نخود و نعنا. عکس از PeterLoh در توییتر.

hava1.jpg4.jpg44444