مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بازسازی Modern Warfare هفته‌ی آینده برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود

Call of Duty Modern Warfare Remastered PS3

همگام با عرضه‌ی بازی Call of Duty: Infinite Warfare عنوان Call of Duty: Modern Warfare Remastered به صورت باندل برای کنسول‌ها عرضه شد. اما به هر حال نمی‌شد این بازی را به صورت جداگانه و مستقل دریافت و بازی کرد. اتفاقی که اکنون، فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 افتاده است.

اکتیویوژن، ناشر عناوین «ندای وظیفه» در خبری اعلام کرد که این عنوان بازسازی شده از «جنگاوری نوین» که اصالتا در سال 2007 عرضه شده بود را برای کنسول سونی عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین تاریخ انتشار این بازی مستقل را هم اعلام کرد و این‌طور که پیداست طرفداران بازی تا تهیه‌ی آن فقط چند روز فاصله دارند، چرا که این بازی قرار است 6 تیر منتشر شود.

این بازی بخش داستانی و تمام نقشه‌ها و محتوای بخش چندنفره‌ی Modern Warfare را در بر دارد و گرافیک آن تا حد قابل توجهی بهبود یافته است. اکتیویوژن با این‌که در حال حاضر صحبتی از نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان این بازسازی به میان نیاورده است، احتمال عرضه‌ی آن برای “پلتفرم‌های دیگر” را رد نکرده است.

بازسازی جنگاوری نوین کمک شایانی به فروش آخرین قسمت از ندای وظیفه کرد. قسمت بعدی از این مجموعه با عنوان «جنگ جهانی دوم» نوامبر امسال عرضه خواهد شد.

منبع: فارنت