مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپلیکیشن Whiteboard مایکروسافت پیش از عرضه رسمی در اینترنت فاش شد

Screenshot 4

حتما به خاطر دارید که مایکروسافت نخستین بار از اپلیکیشن Whiteboard برای ویندوز 10 در ماه می و طی مراسم معرفی سرفس پرو جدید رونمایی کرد. اما در شرایطی که کمپانی ردموندی هنوز تاریخ عرضه مشخصی را برای این اپ اعلام نکرده، ساعاتی پیش یک کپی اولیه از آن در اینترنت فاش شده است.

این نسخه شامل بسیاری از قابلیت هایی می شود که مایکروسافت از آن ها در رویداد ماه گذشته اش پرده برداشت، از جمله تبدیل خودکار دست نوشته ها به اشکال منظم هندسی و جداول که در تصاویر گیف پایین می توانید عملکرد دقیق آن ها را مشاهده کنید.

ظاهرا نسخه فاش شده وایت برد نسخه «Education Preview» آن بوده، چرا که قابلیت های آن بیشتر برای دانش آموزان مدرسه ای کاربرد دارد. در این نسخه شاهد یک خط کش مجازی برای کشیدن خط های صاف خواهید بود، و انواع قلم و ماژیک را برای ترسیم اشکال مشاهده خواهید کرد.

از جمله قابلیت های جالب وایت برد می توان به بارگذاری مستقیم تصاویر از اینترنت در صفحه اپ و همچنین ایجاد خودکار نمودار ریاضی از دست نوشته ها اشاره نمود.

یکی دیگر از قابلیت های جالب وایت برد که مایکروسافت در مراسم رونمایی رسمی روی آن مانور می داد، امکان تعامل همزمان چندین کاربر در صفحه نقاشی بود. از آنجا که تست این قابلیت نیازمند ورود به حساب مایکروسافت است، هنوز نمی توان آن را در این نسخه فاش شده آزمایش کرد.

با تمام این اوصاف و در مجموع می توان گفت که اپلیکیشن وایت برد برای نقاشی با قلم می تواند بسیار خوب و کاربردی ظاهر شود. مایکروسافت اعلام کرده که این اپلیکیشن را تا پایان امسال برای دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 منتشر می کند.

منبع: دیجیاتو