مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپلیکیشن پیام رسان ویسپی با قابلیت های منحصر بفرد بروزرسانی شد

6b1bcb02 ddc9 4599 83cd e7b26891858a

کنگره جهانی موبایل یکی از مهم ترین رویدادهایی است که سالانه در بارسلون اسپانیا با تمرکز بر دستاورد های موبایل و تکنولوژی در جهان برگزار می شود .یکی از حوزه های فناوری که توانست در کنگره جهانی موبایل 2017 توجه زیادی را به خود جلب کند، حوزه اپلیکیشن های موبایلی بود. یکی از اپلیکیشن هایی که در این کنگره شرکت داشت، اپلیکیشن پیام رسان و تماس صوتی ویسپی است که در ماه های اخیر توانسته با امکانات جالبی که به کاربران ارایه کرده در خاورمیانه به محبوبیت خاصی دست یابد .

همان گونه که اشاره شد، ویسپی یک اپلیکیشن پیام رسان و تماس صوتی است که امکانات متعددی را در خود جای داده است که از جمله این امکانات می توان به چت شخصی و گروهی، قابلیت ایجاد کانال، تماس صوتی رایگان، تماس رایگان خارج از شبکه با بیش از 40 مقصد، دوست یابی و بهره گیری از امکانات شبکه های اجتماعی به همراه ویدیوهای جذاب و بسیاری دیگر اشاره کرد.

به گفته مدیر محصول این اپلیکیشن، ویسپی در نمایشگاه امسال از نسخه جدید اپلیکیشن خود رونمایی کرده است که در واقع یک بازسازی کامل از این اپلیکیشن است. در نسخه جدید ویسپی، ظاهر اپلیکیشن به ظاهری مدرن و زیباتر تغییر کرده و کار کردن با آن بسیار راحت تر و ساده تر از گذشته شده است.
همچنین در نسخه جدید قابلیت ارسال فایل، پاسخ به چت ها، قابلیت ساخت کانال و جستجو در ویدیوهای یوتیوب نیز به امکانات کم نظیر آن اضافه شده است و موجب شده تا ویسپی از دیدگاه امکانات جزو اپلیکیشن های بسیار جذاب قرار گیرد.

به گفته ی کارشناسان حوزه ی فناوری که در این نمایشگاه شرکت کرده بودند این نرم افزار در حال حاضر به دلیل امکانات جذاب، به خصوص قابلیت برقراری تماس های صوتی داخل و خارج از شبکه با کیفیت بالا، رقیبی جدی برای نرم افزار های مشابه مثل واتس اپ و تلگرام به خصوص در بازار کشور های خاورمیانه به شمار می رود.

منبع: تک شات