مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اولین اطلاعات از iOS 11 منتشر شد

iOS 11 iPhone

هنوز زمان زیادی تا معرفی نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS باقی مانده و هیچ خبر رسمی از iOS 11 به بیرون درز نکرده است؛ امروز اولین شایعات مربوط به سیستم عامل لو رفته و گفته شده که تمرکز اصلی اپل در این نسخه از سیستم عامل موبایلی‌اش روی ویژگی‌های جدید قابلیت FaceTime یا تماس تصویری است. در حال حاضر تماس تصویری FaceTime یک تجربه دو نفره را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این در حالی است که برنامه‌هایی مانند Google Hangouts یا Skype امکان تماس تصویری گروهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حالا به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این ویژگی جدید را با عرضه‌ی iOS 11 پیش روی کاربران آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک قرار دهد.

براساس اطلاعاتی که سایت The Verifier منتشر کرده، امکان برقرار تماس‌های تصویری گروهی در اواخر سال ۲۰۱۷ در اختیار مردم قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد که این ویژگی یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های جدید سیستم عامل iOS 11 خواهد بود. در این گزارش گفته شده که مردم می‌توانند گفتگوهای تصویری تا ۵ نفر داشته باشند.

در حال حاضر نمی‌توان به شکل قاطع گفت که این ویژگی را در iOS 11 میبینیم و باید منتظر خبرهای بیشتر از این موضوع باشیم. احتمالا از آنجایی آیفون بعدی به مناسبت ۱۰ سالگی ساخت این گوشی‌ها راهی بازار می‌شود با تغییرات زیادی همراه خواهد بود که یکسری از این تغییرات به سسیتم عامل iOS مربوط می‌شوند.

منبع: دیجی کالامگ