مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

استوریز اینستاگرام با 250 میلیون کاربر روزانه، اسنپ چت را تحت فشار قرار داده است

46f47e46 93ff 4d74 b0d4 9a3c2fddb927

بدون شک اسنپ چت نخستین بار ایده استوریز را مطرح کرد و در اختیار کاربران خود قرار داد، اما فیسبوک در الگوبرداری از رقیب خود بسیار موفق تر عمل کرده است. بخش استوریز اینستاگرام توانسته ثابت کند که شبکه ای بسیار محبوب برای به اشتراک گذای عکس است و این محبوبیت به حدی است که این ویژگی اینستاگرام از تعداد بیشتری کاربر فعال روزانه نسبت به استوریز اسنپ چت برخوردار است.
مدیر فروش جهانی فیسبوک، کارولین اورسون در مصاحبه ای با CNBC تایید کرد که استوریز اینستاگرام در حال حاضر از 250 میلیون کاربر فعال روزانه برخوردار است. وی همچنین اظهار کرد که یک سوم استوری های پربیننده در اینستاگرام به کمپانی ها و تبلیغات تعلق دارد.

اورسون به شبکه سی ان بی سی گفت:

یک سال پیش اینستاگرام استوریز اصلا وجود نداشت. اینستاگرام ویژگی استوریز خود را در ماه آگوست سال گذشته معرفی کرد.

این ویژگی شباهت بسیار زیادی به استوریز اسنپ چت دارد. تا ماه ژانویه سال جاری، استوریز اینستاگرام به 150 میلیون کاربر فعال روزانه دست یافت.
بدین ترتیب در کمتر از یک سال، استوریز اینستاگرام توانسته از اسنپ چت پیشی بگیرد. اینستاگرام در ماه آوریل اعلام کرد که این قابلیت بیش از 200 میلیون کاربر فعال روزانه دارد، این در حالیست که آخرین ارقام نشان می دهد که استوریز اسنپ چت فقط 166 میلیون کاربر فعال روزانه را به خود جذب کرده است.

اینستاگرام همچنان به صدرنشینی خود در جذب کاربران به ویژگی که اسنپ چت آن را محبوب کرد ادامه می دهد. اورسون همچنین به اتهاماتی پرداخت که ادعا می کنند اینستاگرام این قابلیت را از اسنپ چت کپی کرده و افزود:

ساختار فید که در حال حاضر توسط اینستاگرام و بسیاری از سرویس های دیگر استفاده می شود توسط فیسبوک ابداع و معرفی شده است.

منبع: تک شات