مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا آیفون 6c چهاراینچی تا اواسط سال آینده از راه میرسد؟

ik

در جولای گذشته Ange Wu تحلیلگر شرکت Jefferies گزارش داد که فاکسکان سفارش تولید حجم بالایی قاب فلزی را دریافت کرده که قرار است در آیفون 6 سی مورد استفاده قرار گیرند. وو اضافه کرد که این موبایل در نیمه نخست سال 2016 از راه می رسد. حالا 4 ماه از آن زمان گذشته و همین صحبت ها از زبان کوین ونگ مدیر تحقیقات تکنولوژی IHS مطرح شده است.

ونگ این اطلاعات را روی صفحه شخصی اش در سایت Weibo منتشر کرده است و تنها به نمایشگر 4 اینچی اشاره کرده که این موبایل احتمالا از آن بهره خواهد برد. اما نکته ای که احتمال صحت داشتن خبر را بیشتر می کند این است که مینگ-چی کو تحلیلگر شرکت KGI Securities نیز آن را تایید کرده

در واقع زمانی که نوبت به اپل می رسد، هیچ تحلیلگری مانند کو اطلاعات در اختیار ندارد. او در ماه آوریل اینطور پیش بینی کرده بود که اپل در جریان مراسم ماه سپتامبر معرفی جدیدترین مدل های آیفون، هیچ مدل چهار اینچی را رونمایی نخواهد کرد.

اوایل این ماه، کو اظهار داشته بود که اپل در حال آماده سازی یک آیفون چهار اینچی است که قرار است در نیمه نخست امسال به صورت انبوه تولید شود. برخلاف اطلاعات به دست آمده از سوی وو و ونگ، آنطور که کو گفته است، آیفون 4 اینچی تا پاییز سال آینده همراه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از راه می رسد.

کو خاطر نشان کرده است که آیفون 4 اینچی از چیپست A9 بهره می برد در حالی که توان پردازشی آیفون 7 از طریق چیپ A10 تامین می گردد. براساس اعلام کو این مدل از آیفون تحت عنوان یک کالای اقتصادی از سوی اپل معرفی می گردد.