مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید باز هم مشکل ساز شد؛ از کار افتادن سنسور اثر انگشت در بروز رسانی 7.1.2

googlepixel 60 w600

گمان می کردیم که پس از به وجود آمدن مشکلات مختلف پس از نصب آپدیت های ارائه شده از سوی گوگل، بالاخره اهالی مانتین ویو به نقطه ای خواهند رسید که بتوانند بروز رسانی های بدون باگ را برای محصولات اندرویدی خود عرضه کنند اما به نظر می رسد باز هم کمپانی مورد اشاره اشتباه خود را تکرار کرده است.

بر اساس گزارش های دریافتی از سوی کاربران، بسیاری از دارندگان موبایل های پیکسل و نکسوس پس از دریافت آپدیت نوقا 7.1.2 متوجه عدم کارکرد سنسور تشخیص اثر انگشت تلفن های همراه خود شدند. گفتنی است در حال حاضر مشخص نیست مشکل عنوان شده به صورت گسترده گریبانگیر کاربران شده و یا تنها تعداد محدودی از گجت ها بدان دچار شده اند.

لازم به ذکر است طبق ادعای کاربران، حتی پس از حذف کردن تمام اثر انگشت های ثبت شده در بخش تنظیمات و همچنین هارد ریست (بازگرداندن به تنظیمات کارخانه) هم، مشکل مورد اشاره برطرف نشده و کماکان سنسور تشخیص اثر انگشت کارایی خود را به دست نیاورده است.

ناگفته نماند با استناد به اطلاعات دریافت شده از کاربران، در حال حاضر باگ مذکور علاوه بر موبایل های پیکسل و پیکسل XL، اسمارت فون های نکسوس 5X و نکسوس 6P را نیز تحت تأثیر قرار داده و هنوز راهکاری برای به کار افتادن مجدد حسگر اثر انگشت ارائه نشده است.

منبع: دیجیاتو