مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آلبوم 25 adele ; رکوردی در دنیای موسیقی پاپ

adele

آلبوم «۲۵» خواننده مشهور انگلیسی موسیقی پاپ تا پایان این هفته رکورد فروش هفتگی آلبوم را در آمریکا خواهد شکست.

 تازه‌ترین آلبوم ادل رکورد تازه‌ای در فروش آثار موسیقی بر جا گذاشته است و تا پایان این هفته طبق پیش‌بینی‌ها به رکوردداری پانزده ساله گروه NSYNC در فروش آلوم موسیقی خاتمه خواهد داد.

آلبوم «۲۵» در اولین هفته ورود به بازار آثار فرهنگی فراتر از انتظار تهیه‌کنندگانش ظاهر شد و فقط در شب اول بیش از ۹۰۰ هزار نسخه از آن به صورت دیجیتال از طریق فروشگاه اینترنتی iTunes به فروش رفت. «۲۵» سومین آلبوم استودیویی این خواننده ۲۷ ساله انگلیسی پس از «۱۹» (منتشر شده در ۲۰۰۸) و «۲۱» (منتشر شده در سال ۲۰۱۱ ) است.

هالیوود ریپورتر به نقل از کارشناسان هولدینگ آمریکایی Nielsen که از جمله داده‌های مربوط به آمار فروش آثار موسیقی را منتشر می‌کند، روز یکشنبه گزارش داد که دو روز پس از انتشار تازه‌ترین آلبوم ادل، پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که تا پایان این هفته فروش آلبوم «۲۵» از مرز دو و نیم میلیون نسخه خواهد گذشت و احتمال دارد به ۳ میلیون نسخه برسد. رکورد فروش هفتگی تاکنون متعلق به آلبوم No Strings Attached گروه NSYNC با ۲ میلیون و ۴۱۶ هزار نسخه بود که در بهار سال ۲۰۰۰ توانست عنوان تنها آلبومی را که در تاریخ آمریکا توانسته است از مرز فروش ۲ میلیون نسخه بگذرد، از آن خود کند. آمار فروش نهایی در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۶ نوامبر روز پنجشنبه آینده از سویNielsen منتشر خواهد شد.

1:سلام         hello

2:فرستادن عشقم به معشوق جدید خود           send my love to your new lover

3:زمانی که جوان بودیم            when we were young

4:جبران          remedy

5:آب زیر پل          water under the bridge

6:رودخانه لی          river lea

7:تاریکی را دوست دارم            love in the dark

8:یک میلیون سال پیش             million years ago

9:از همه پرسیدم              all a ask

10:شیرین ترین اخلاص           sweetest devotion

پشت جلد آلبوم »۲۵»

آلبوم «۲۵» در روز جمعه ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) توسط XL/Columbia Records منتشر شد که از ابتدا تهیه و پخش آثار ادل را برعهده داشته است. پیش از انتشار آلبوم گزارش شده بود که تهیه‌کنندگان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نسخه فیزیکی از آن را در اختیار خرده‌فروش‌ها گذاشته‌اند و پیش‌بینی کرده‌اند که در هفته اول فروش این آلبوم به ۱٫۵ میلیون نسخه فیزیکی و احتمالاً ۱ میلیون نسخه دیجیتال اینترنتی برسد. تا اینجا فروش دیجیتال این آلبوم در مدت یک روز برآورد کارشناسان برای یک هفته این آلبوم را پوشش داده و از مرز ۹۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

ادل لوری بلو ادکینز، خواننده و ترانه‌سرای موسیقی پاپ، سول و آر اند بی و نوازنده گیتار، پیانو و گیتار باس متولد ۱۹۸۸ در تاتنهام لندن است و از سال ۲۰۰۶ تاکنون در عرصه موسیقی حرفه‌ای فعالیت می‌کند. ادل در سال ۲۰۰۶ از مدرسه هنر و فن‌آوری اجرایی BRIT فارغ‌التحصیل شد و بعد از آنکه یکی از دوستانش نمونه کاری از او را در Myspaceمنتشر کرد، قراردادی با XL/Columbia امضا کرد. او در سال ۲۰۰۷ برنده جایزه منتخب منتقدان جوایز Brit شد، در سال ۲۰۰۸ جایزه سال BBC Sound را برد و با اولین آلبومش با عنوان «۱۹» به موفقیت تجاری رسید .

این خواننده در پنجاه‌و‌یکمین دوره مراسم اهدای جوایز موسیقی گرَمی در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه بهترین هنرمند تازه‌وارد و بهترین اجرای آوازی خواننده زن پاپ شد. در سال‌های بعد نیز برنده جوایز متعددی شد و در سال ۲۰۱۲ با شش جایزه در جوایز گرَمی رکورددار شد و جایزه اسکار بهترین ترانه سال ۲۰۱۳ را برای ترانه تیتراژ فیلم جیمزباندی «اسکای‌فال» از آن خود کرد.