مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کشف یک شیء باستانی ۸۰۰ ساله با شباهتی عجیب به گوشی های موبایل امروزی !

hhhhhh.jpg2

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که یک وسیله با قدمتی ۸۰۰ ساله را نشان می دهد که شباهت بسیاری به یک گوشی موبایل دارد !

این شیء باستانی توسط باستان شناسان در شهر Fuschl am See، منطقه ای در سالزبورگ اتریش کشف شده است.

بر اساس تصاویری که از این شیء باستانی منتشر شده است ، دستگاهی بسیار شبیه به یک گوشی موبایل امروزی دیده می شود که مجموعه ای از کلید های کنترل، صفحه نمایش و ۱۲ کلید منقش به نماد های خط میخی بر روی آن وجود دارد.خط میخی برای اولین بار توسط سومری ها، تمدن کهنی در بابل که بخشی از عراق امروزی نیز جز آن بوده، استفاده می شده است.

hhhhhh.jpg1

Paranormal Crubicle در این ویدیو می گوید:

این شئ، پیشرفت خارق العاده ی گونه ای از موجودات ماورائی را در گذشته های دور زمین بازگو می کند. اگر این درست باشد، بسیاری از آثار باستانی ممکن است که از تکنولوژی های فوق زمینی، کپی برداری شده باشد.

بنابراین اگر این صحبت ها درست باشد، این شی باستانی به راحتی می تواند لقب قدیمی ترین گوشی جهان را به خود اختصاص دهد.

آیا این شئ می تواند یک جسم باستان شناسی جعلی باشد؟ وبسایت ToTheDeathMedia.com ( یکی از سایت هایی که درباره تئوری توطئه مطالب زیادی منتشر می کند) می نویسد در آخرین تئوری توطئه بیگانگان، یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه چگونه یک شی باستانی مربوط به خاورمیانه از سرزمین اتریش، واقع در اروپا سر از خاک در می آورد.

hhhhhh

به طرز مرموزی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی همراه باستانی پیدا نشد. اینکه چه کسی یا کسانی اطلاعات مربوط به آنرا در فضای اینترنتی محدود کرده اند؟ و یا باستان شناسی که توانسته آن را کشف کند چه کسی بوده است؟ و شاید بسیار سوال های دیگری که هنوز بی جواب مانده اند. برخی از مردم گمان می کنند که این شئ باستانی یک گوشی نوکیای قدیمی است که برای شوخی بدین شکل درآمده است.

از سویی دیگر برخی نظریه پردازان تمدن های باستانی همچون اسکات وارینگ (Scott Waring) بر این عقیده اند که این شئ باستانی سندی محکم، دال بر بیگانگانی است که تمدن های باستانی زمین را ملاقات کرده اند. وارینگ، نویسنده یوفو سایتینگز دیلی (UFO Sightings Daily) می نویسد که ” کسی با دانش بسیار پیشرفته ای از آینده، این دستگاه شبه موبایل را خلق کرده است.”

آیا این شئ باستانی را می توان قدیمی ترین گوشی جهان به حساب آورد؟ یا آن را فقط باید یک شوخی بی معنی تلقی کرد؟! نظر شما چیست ؟