مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فیلم «گشت ارشاد 2» با سناریوی بهتر تا چند روز آینده کلید می‌خورد

20155269325424a

فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1391 اکران شد و پولاد کیمیایی، یکی از بازیگران این فیلم، به‌تازگی خبر داده است که فیلم «گشت ارشاد 2» با سناریوی بهتر، پس از عید فطر کلید خواهد خورد.

بنابر گزارش وب‌سایت سینما پرس، پولاد کیمیایی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، اعلام کرده است که فیلم «گشت ارشاد 2» به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت. کیمیایی در این‌باره می‌گوید:

در حال حاضر با پروژه «گشت ارشاد 2» به کارگردانی سعید سهیلی قرارداد بسته ام و این فیلم بلافاصله بعد از عید سعید فطر جلوی دوربین می رود. فکر می کنم بعد از پایان این فیلم، «معکوس» را خودم جلوی دوربین ببرم.

البته فیلم‌برداری «معکوس» به‌گفته‌ی پولاد کیمیایی، بستگی به فصل دارد و این فیلم نباید در فصل بارندگی و به‌خصوص زمستان جلوی دوربین برود. با این‌حال، وی مدعی است که در صورت مساعدبودن شرایط مدنظر، فیلم‌برداری «معکوس» در سال جاری آغاز خواهد شد.

کیمیایی، هم‌چنین درباره شخصیت‌های «گشت ارشاد 2» خبر داده است و ادعا دارد:

این قسمت حرف های جدیدی برای گفتن دارد، شخصیت هایی که در قسمت اول حضور داشتند در این قسمت هم هستند اما این بار با قشرهای مختلفی از جامعه مواجه می شوند و می توان گفت قصه قسمت دوم از قسمت اول، بهتر است.

ما در «گشت ارشاد ۱» بیشتر به صورت بداهه دیالوگ می گفتیم؛ اما قسمت دوم از سناریو خیلی بهتری برخوردار است و امیدوارم بتواند مورد استقبال مردم قرار گیرد.

علاوه‌براین، پولاد کیمیایی درباره حضور خود در در پروژه سینمایی با موضوع شهدای غواص بیان کرد:

سال گذشته برای حضور در این پروژه قرارداد بستم، اما این کار به سرانجام نرسید. پیش تولید کار آغاز و ناگهان متوقف شد که دلیل آن را نمی دانم. این پروژه قرار بود یک کار خوب و ارزشمند شود و من هم دوست داشتم تا در این پروژه حضور داشته باشم اما هیچ خبری از آغاز تولید فیلم نشد.

با این‌حال، وی ادعا می‌کند در گفت‌وگویی که با کارگردان و سرمایه‌گذار این پروژه داشته، به فیلم‌برداری این پروژه در سال جاری اشاره شده است اما زمان دقیق آن، هنوز مشخص نیست.

منبع: ترنجی