Canon HF R56

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

ناموجود

دوربین کانن مدل HF R56

گرفته شده در این دوربین با توانایی بزرگ نمایی 32 برابری جزو بهترین‌های این گروه است.محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/1.8 تا f/4.5 است.توانایی فیلم‌برداری Full HD از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند. بر روی این دوربین از باتری BP-718 استفاده می شود.HF R56 مجهز به لرزش گیر تصویر اپتیکال است که باعث میشود به خصوص در استفاده از زوم زیاد، لرزش دست شما خیلی در فیلم دیده نشود و دارای صفحه نمایش 3 اینچی با دقت 230,000 پیکسل است.این دوربینمجهز به Wi-Fi با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به سرعت و به راحتی، فیلم‌ها و عکس‌هایی که گرفته‌اید را به رایانه یا دستگاه هوشمند خود منتقل کنید. این دوربین توانایی عکاسی با رزولوشن 2 مگاپیکسل را دارد. فیلم و عکسی که می‌گیرید بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره می‌شود. این حافظه، برای ذخیره‌ی 3 ساعت فیلم Full HD در فرمت AVCHD و 4 ساعت و 20 دقیقه فیلم Full HD در فرمت MP4 کافیست .برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

7 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

Payment Methods:

9 سال نماد اعتماد

9 سال نماد اعتماد

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

امکان تحویل اکسپرس

امکان تحویل اکسپرس

امکان پرداخت با کارت

امکان پرداخت با کارت

۷ روز ضمانت بازگشت

۷ روز ضمانت بازگشت

درخواست مرجوع کردن با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد بدون آسیب دیده گی باشد و پلمپ و بسته بندی کالا باز نشده باشد

توضیحات

دوربین کانن Canon HF R56

دوربین فیلم برداری کانن HF R56 دوربینی با ابعاد کوچک، وزن سبک و ارزان قیمت است. HF R56 یک حسگر CMOS با اندازه 1/4.85 اینچ و رزولوشن 3.28 مگاپیکسل را به خود اختصاص داده است.لنز دوربین فاصله کانونی معادل 38.5 تا 1232 میلی‌متر را پوشش داده و می دهد.لنز به کار گرفته شده در این دوربین با توانایی بزرگ نمایی 32 برابری جزو بهترین‌های این گروه است.محدوده‌ی دیافراگم لنز دوربین از f/1.8 تا f/4.5 است.توانایی فیلم‌برداری Full HD از دیگر ویژگی‌های مجذوب‌کننده این دوربین هستند. بر روی این دوربین از باتری BP-718 استفاده می شود.HF R56 مجهز به لرزش گیر تصویر اپتیکال است که باعث میشود به خصوص در استفاده از زوم زیاد، لرزش دست شما خیلی در فیلم دیده نشود و دارای صفحه نمایش 3 اینچی با دقت 230,000 پیکسل است.این دوربینمجهز به Wi-Fi با استفاده از این ویژگی، می‌توانید به سرعت و به راحتی، فیلم‌ها و عکس‌هایی که گرفته‌اید را به رایانه یا دستگاه هوشمند خود منتقل کنید. این دوربین توانایی عکاسی با رزولوشن 2 مگاپیکسل را دارد. فیلم و عکسی که می‌گیرید بر روی حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ذخیره می‌شود. این حافظه، برای ذخیره‌ی 3 ساعت فیلم Full HD در فرمت AVCHD و 4 ساعت و 20 دقیقه فیلم Full HD در فرمت MP4 کافیست .برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

نظرات مشتریان