MikroTik RouterBoarder-RB433

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

ناموجود

روتر برد میکروتیک مدل RB433

روتربرد های سری 400 از نظر نرم افزاری با سری های دیگر محصولات میکروتیک مطابقت می کند ولی از نظر سخت افزاری متفاوت می باشند. این روتربردها برروی رادیوهای اوت دور (Outdoor) وایرلس نصب می شود و همچنین امکان نصب بیشتر از یک آنتن را دارا می باشند.از دیگر ویژگی این روتربردها این است که بدون BOX هستند و لازم است که بر اساس نیاز و نوع کارکرد اسمبل شوند. همچنین برخی از این روتربردها قابلیت Access Point شدن را دارند و RouterOS آنها با لایسنس های level 3,4,5  عرضه می شوند.RB433 از محصولات میکروتیک دارای 3 اسلات miniPCI جهت قرار دادن کارت های وایرلس و 3 پورت اترنت است. از این برد می توان به عنوان یک تقویت کننده سیگنال برای لینک های وایرلس داخلی، Access Point و یا روتر در شبکه های محلی و کوچک استفاده کرد و دارای پردازنده Atheros با سرعت 300MHz و 64MB حافظه رم است. برای اطلاع از قیمت روتربرد با ما در ارتباط باشید.

7 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

Payment Methods:

9 سال نماد اعتماد

9 سال نماد اعتماد

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

امکان تحویل اکسپرس

امکان تحویل اکسپرس

امکان پرداخت با کارت

امکان پرداخت با کارت

۷ روز ضمانت بازگشت

۷ روز ضمانت بازگشت

درخواست مرجوع کردن با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد بدون آسیب دیده گی باشد و پلمپ و بسته بندی کالا باز نشده باشد

توضیحات

MikroTik RouterBoarder-RB433

روتربرد های سری 400 از نظر نرم افزاری با سری های دیگر محصولات میکروتیک مطابقت می کند ولی از نظر سخت افزاری متفاوت می باشند. این روتربردها برروی رادیوهای اوت دور (Outdoor) وایرلس نصب می شود و همچنین امکان نصب بیشتر از یک آنتن را دارا می باشند.از دیگر ویژگی این روتربردها این است که بدون BOX هستند و لازم است که بر اساس نیاز و نوع کارکرد اسمبل شوند. همچنین برخی از این روتربردها قابلیت Access Point شدن را دارند و RouterOS آنها با لایسنس های level 3,4,5  عرضه می شوند.MikroTik RouterBoarder-RB433 از محصولات میکروتیک دارای 3 اسلات miniPCI جهت قرار دادن کارت های وایرلس و 3 پورت اترنت است. از این برد می توان به عنوان یک تقویت کننده سیگنال برای لینک های وایرلس داخلی، Access Point و یا روتر در شبکه های محلی و کوچک استفاده کرد و دارای پردازنده Atheros با سرعت 300MHz و 64MB حافظه رم است. برای اطلاع از قیمت روتربرد با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی

کلی :

مشخصات فیزیکی:

پردازنده:
حافظه رم:

کارت حافظه

ویژگی های بی سیم:

تعداد پورت

3 پورت شبکه

محدوده دما

سیستم عامل:

مجوز RouterOS

پردازنده

پردازنده:

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “MikroTik RouterBoarder-RB433”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.