MikroTik RouterBoard-CCR1036-12G-4S

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

ناموجود

روتر برد میکروتیک مدل CCR1036-12G-4S

کرروترهای سری (CCR (Cloud Core Router از سری روترهای قدرتمند و پر سرعت ساخت شرکت میکروتیک می باشد. این محصولات پردازنده قوی با قابلیت پردازش چندین میلیون بسته در ثانیه را دارا می باشند.محصول CCR1036-12G-4S از تجهیزات میکروتیک یک دستگاه قدرتمند با پردازنده 36 هسته ای از نوع Tilera است، به همین دلیل نسبت به مدل های قدیمی تر 20 برابر سریعتر عمل می کند و قابلیت پردازش 24 میلیون بسته در ثانیه و انتقال اطلاعات با سرعت 16 گیگابیت در ثانیه برروی سیم را داراست.عملکرد سیستم عامل این مدل به عنوان یک روتر قدرتمند طی پانزده سال توسط تیم طراحان RouterOS بهبود یافته و امکاناتی از قبیل مسیریابی داینامیک، Hotspot ، دیوار آتش ، MPLS ، VPN ، QoS پیشرفته، balancing و Bonding بار، پیکربندی به صورت Real-time، مانیتورینگ و … در آن وجود دارد.بدنه این روتر قابل اتصال به رک بوده و دارای 4 پورت فیبر نوری ، پورت USB و 12 پورت گیگابیت اترنت است و یک صفحه نمایش رنگی لمسی برای نمایش وضعیت دستگاه، میزان ترافیک شبکه و یا اعمال تنظیمات برروی آن دارد. همچنین در این دستگاه 2 اسلات SODIMM به همراه یک حافظه رم 4GB قرار داده شده و امکان افزایش رم نیز برای آن میسر می باشد. محتویات این پکیج شامل دستگاه Cloud Core Router با بدنه قابل نصب برروی رک با ابعاد 1U و کابل برق است.برای اطلاع از قیمت روتربرد با ما در ارتباط باشید.

4 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

Payment Methods:

9 سال نماد اعتماد

9 سال نماد اعتماد

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

امکان تحویل اکسپرس

امکان تحویل اکسپرس

امکان پرداخت با کارت

امکان پرداخت با کارت

۷ روز ضمانت بازگشت

۷ روز ضمانت بازگشت

درخواست مرجوع کردن با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد بدون آسیب دیده گی باشد و پلمپ و بسته بندی کالا باز نشده باشد

توضیحات

MikroTik RouterBoard-CCR1036-12G-4S

کرروترهای سری (CCR (Cloud Core Router از سری روترهای قدرتمند و پر سرعت ساخت شرکت میکروتیک می باشد. این محصولات پردازنده قوی با قابلیت پردازش چندین میلیون بسته در ثانیه را دارا می باشند.محصول MikroTik RouterBoard-CCR1036-12G-4S از تجهیزات میکروتیک یک دستگاه قدرتمند با پردازنده 36 هسته ای از نوع Tilera است، به همین دلیل نسبت به مدل های قدیمی تر 20 برابر سریعتر عمل می کند و قابلیت پردازش 24 میلیون بسته در ثانیه و انتقال اطلاعات با سرعت 16 گیگابیت در ثانیه برروی سیم را داراست.عملکرد سیستم عامل این مدل به عنوان یک روتر قدرتمند طی پانزده سال توسط تیم طراحان RouterOS بهبود یافته و امکاناتی از قبیل مسیریابی داینامیک، Hotspot ، دیوار آتش ، MPLS ، VPN ، QoS پیشرفته، balancing و Bonding بار، پیکربندی به صورت Real-time، مانیتورینگ و … در آن وجود دارد.بدنه این روتر قابل اتصال به رک بوده و دارای 4 پورت فیبر نوری ، پورت USB و 12 پورت گیگابیت اترنت است و یک صفحه نمایش رنگی لمسی برای نمایش وضعیت دستگاه، میزان ترافیک شبکه و یا اعمال تنظیمات برروی آن دارد. همچنین در این دستگاه 2 اسلات SODIMM به همراه یک حافظه رم 4GB قرار داده شده و امکان افزایش رم نیز برای آن میسر می باشد. محتویات این پکیج شامل دستگاه Cloud Core Router با بدنه قابل نصب برروی رک با ابعاد 1U و کابل برق است.برای اطلاع از قیمت روتربرد با ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی

کلی :

مشخصات فیزیکی:

پردازنده:
حافظه رم:

کارت حافظه

ویژگی های بی سیم:

تعداد پورت

12 پورت شبکه, 1پورت USB, 4 پورت فیبر نوری

محدوده دما

سیستم عامل:

مجوز RouterOS

پردازنده

پردازنده:

نظرات مشتریان

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “MikroTik RouterBoard-CCR1036-12G-4S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.